اخبار داغ

فدراسیون کاراته مسیر موفقیت ما را هموار کرد

رهنما: موفقیت در کاراته جهانی ناشنوایان تجربه خوبی برای المپیک است/ این نتیجه دیگر تکرار نمی شود

رهنما: موفقیت در کاراته جهانی ناشنوایان تجربه خوبی برای المپیک است/ این نتیجه دیگر تکرار نمی شود
سرمربی تیم ملی کاراته ناشنوایان ایران پس از قهرمانی در مسابقات جهانی گفت: فدراسیون کاراته با حمایتی که از ورزشکاران تیم ملی ناشنوایان داشت، عملا مسیر موفقیت ما در مسابقات جهانی را هموار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون کاراته، مسعود رهنما سرمربی تیم ملی کاراته ناشنوایان درباره مسابقات قهرمانی ناشنوایان جهان اظهار داشت: ایران میزبان مسابقات بود و به دلیل شرایط کنونی رقابت‌ها از کمیت بالایی برخوردار نبود اما کیفیت بسیاری داشت. 4 تیم نخست مسابقات در دو دوره المپیک حضور داشتند.  حضور تیم‌های ترکیه، اوکراین، روسیه و ایران از نظر سطح فنی مسابقات در رده بالایی قرار داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: تیم ایران پس‌از درخشش در مسابقات صوفیه بلغارستان که در دو بخش کومیته و کاتای مردان و زنان موفق شده بود 4 مدال طلا بدست آورد، با توجه به تغییراتی که در کادر فنی انجام شده بود از جایگاه اصلی خود فاصله گرفت و سقوط آزاد داشت. تیم ملی در رقابت‌های ترکیه از 4 مدال طلا به یک مدال طلا رسید.

,

سرمربی تیم ناشنوایان افزود: پس‌از تغییراتی که در راس فدراسیون ناشنوایان انجام شد، از من خواسته شد که هدایت این تیم را برعهده بگیرم. وظیفه خود می‌دانستم که اگر توانایی فنی دارم به‌عنوان زکات در اختیار این بخش از جامعه قرار دهم. خوشبختانه شرایط خوبی بود و جامعه ناشنوایان بسیار با استعداد و خوب هستند که در مدت‌زمان ۲ ماه موفق شدیم در بخش کومیته مردان 3 طلا و کومیته زنان نیز 3 طلا بدست آوریم. در نهایت ایران با ۷ طلا عنوان قهرمانی را بدست آورد.

,

رهنما ادامه داد: لطف و عنایت خداوند شامل حالمان شد که توانستیم چنین نتیجه‌ای به دست آوریم و فکر نمی‌کنم دیگر این نتیجه تکرار شود. حضور در مسابقات تجربه خوبی برای شرکت در المپیک سال آینده است. جا دارد از مربیان زحمت‌کش در تیم مردان و زنان تشکر کنم که در این مسیر مارا همراهی و کمک کردند؛ بویژه طباطبایی که شرایط حضور بنده در تیم ملی کاراته ناشنوایان ایران را هموار کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه