اخبار داغ

دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی رشتخوار:

افتتاح کانون فرهنگی ـ علمی بنیاد علوی در رشتخوار/ مدرسه دخترانه علوی در رشتخوار راه‌اندازی می‌شود

افتتاح کانون فرهنگی ـ علمی بنیاد علوی در رشتخوار/ مدرسه دخترانه علوی در رشتخوار راه‌اندازی می‌شود
تابنده گفت: امیدواریم با مساعدت و همکاری هر چه بیشتر مجموعه آموزش و پرورش رشتخوار، مسئولان استانی روند کسب مجوز و صدور کد مدرسه علوی در رشتخوار تسریع و ان‌شالله در آینده نزدیک شاهد شروع به‌کار مدرسه علوی در این شهرستان باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ صبح امروز مراسم افتتاح کانون فرهنگی، علمی بنیاد علوی در رشتخوار با حضور امام جمعه، دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی رشتخوار، عضو ستاد مدارس علوی کشور، راهبر مدرسه علوی در منطقه رشتخوار، فرهنگیان، والدین و بیش از ۵۰ دانش‌آموز نخبه منطقه در دبستان تکتم رشتخوار برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

محمد تابنده، دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان در این مراسم با تاکید بر اینکه مدارس علوی یکی از مهمترین و ارزشمندترین اقدامات بنیاد در زمینه تربیت نیروی انسانی متخصصِ متعهد در مناطق هدف می باشد، گفت: امیدواریم با مساعدت و همکاری هر چه بیشتر مجموعه آموزش و پرورش شهرستان و استان روند کسب مجوز و صدور کد مدرسه علوی تسریع تا در آینده ی نزدیک شاهد شروع بکار این مدرسه در شهرستان رشتخوار باشیم.

,

زهرا باغبان، مدیر مدرسه دخترانه بنیاد علوی رشتخوار نیز با بیان اینکه دانش‌آموزان برای پذیرش در این مدرسه، مراحل آزمون جشنواره و مصاحبه را گذرانده‌اند، یادآور شد: بیش از ۱۰۰ نفر در آزمون پذیرش مدرسه شرکت کردند، که در نهایت ۵۰ دانش‌آموز برای حضور در این مدرسه برگزیده شدند.

وی علمی، مهارتی، تربیتی، تفریحی بودن را از محورهای کار در این کانون برشمرد و تصریح کرد: انشالله با برنامه ریزی های انجام شده در این مجموعه اساتیدی از تهران، سطح علمی دانش‌آموزان را ارتقاء خواهند داد و در ادامه امور مهارتی و تربیتی نیز به این افراد آموزش داده می‌شود.

,
,
,

فاطمه جعفری، راهبر بنیاد علوی در منطقه رشتخوار نیز در ادامه با بیان اینکه در ۱۰ منطقه کشور مدارس علوی دایر شده است، گفت: رشتخوار تنها منطقه‌ای است، که در حوزه دختران در آن فعالیت مدرسه بیناد علوی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه