اخبار داغ

عضو اسبق سازمان انرژی اتمی ایران:

شهادت «فخری‌زاده» و ترور کور دانشمندان ایرانی نشانه استیصال دشمن است

شهادت «فخری‌زاده» و ترور کور دانشمندان ایرانی نشانه استیصال دشمن است
خانه آباد گفت: ترور کور دانشمندان ایرانی همچون شهید فخری زاده نشانه استیصال دشمن است که توان مقابله علمی، سیاسی و حتی نظامی را با جمهوری اسلامی ایران ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احسان خانه آباد، یک دانشمند هسته‌ای در گفت‌وگو با صبح توس، پیرامون سالگرد شهادت دکتر فخری زاده، اظهار کرد: ترور کور این دانشمند ایرانی نشانه استیصال دشمن است که توان مقابله علمی، سیاسی و حتی نظامی را با جمهوری اسلامی ایران ندارد و اگر در گذشته ما کوتاهی در پاسخ به ترورهای سابق مانند ترور شهید احمدی روشن نمی‌کردیم امروز دشمن جرات ترور یکی از دانشمندان ما را نداشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با تأکید بر اینکه اگر امروز کوتاهی رخ دهد و انتقام درخور به شهادت رساندن دکتر فخری زاده و شهید سلیمانی را انجام ندهیم باید در انتظار عوارض سنگین‌تری از سوی دشمن باشیم، گفت: دشمن می‌خواهد جلوی پیشرفت ما را در حوزه‌های مختلف بگیرد و با توجه به رو به پایان بودن دولت مذاکره، دشمن پیش‌بینی می‌کند که جمهوری اسلامی دوباره راه مقاومت را پیش خواهد گرفت و می‌ترسند که ایران دوباره در این بخش‌ها با پیشرفت چشمگیری مواجه شود لذا سعی دارند تا افرادی که می‌توانند در این خصوص بسیار تأثیرگذار باشند را ترور کنند.

,

عضو اسبق سازمان انرژی اتمی ایران با تأکید بر اینکه پاسخ دولت و وزارت امور خارجه باید بسیار محکم و سخت باشد، گفت: امروز بازهم شاهد ادبیات درخواست در وزارت امور خارجه هستیم که از طرف‌های اروپایی که تاکنون نشان داده‌اند بزرگ‌ترین حامیان تروریست و ناقضان حقوق بشر هستند، درخواست محکوم کردن این اقدام تروریستی را داشته‌اند! و چرا باید ما از این افراد چنین درخواستی را داشته باشیم که آن‌ها نیز این اقدام تروریستی را محکوم نخواهند کرد.

,

خانه آباد خاطر نشان شد: باید وزارت امور خارجه و آقای ظریف به‌جای ادبیات درخواست، ادبیات باید را استفاده کند و ما باید به این سمت بروم که جواب آن‌ها را در میدان عمل بدهیم و در واقع خون جواب خون است.

,

وی با تأکید بر این‌که شهادت پروفسور فخری زاده حاصل مذاکره با استکبار است، تصریح کرد: دانشمندان ما در حوزه‌های مختلف قطعاً با این اتفاق دست از کار خود نخواهند کشید و در راه خود مصمم‌تر خواهند بود؛ مخصوصاً شهادت برای دانشمندان ما در بخش‌های دفاعی یک آرزو است و قطعاً قوت خواهند گرفت و با قدرت بیشتر به کار خود ادامه می‌دهند و به برکت خون این شهید هزاران فخری زاده دیگر تربیت می‌شوند و قطعاً به‌زودی شاهد افول و سقوط استکبار جهانی و محاکمه سران آن‌ها خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه