اخبار داغ

توضیحات لژیونر هندبال بانوان درباره تیم ملی و رقابتهای جهانی

قاسمی: سطح لیگ ترکیه بالاست اما می خواهم در تیم‌های بزرگ و مطرح بازی کنم/ بازی در جهانی هندبال می‌تواند پله ترقی باشد

قاسمی: سطح لیگ ترکیه بالاست اما می خواهم در تیم‌های بزرگ و مطرح بازی کنم/ بازی در جهانی هندبال می‌تواند پله ترقی باشد
لژیونر هندبال باشگاه آنادلو ترکیه گفت: برای ارائه یک نمایش خوب با تیم ملی هندبال بانوان در برابر تیم‌های بزرگ نروژ و رومانی مهمترین هدف ما در رقابت‌های قهرمانی جهان اسپانیا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، الناز قاسمی لژیونر تیم هندبال «آنادلو» در خصوص رقابت‌های لیگ هندبال ترکیه اظهار داشت: سطح رقابت‌ها در لیگ ترکیه هم بالاست و هم تنگاتنگ؛ به طوری که به هیچ‌وجه مشخص نیست کدام تیم در بازی برنده است. همچنین به دلیل اینکه سه تیم لیگ ترکیه در لیگ اروپا بازی می‌کنند، هم شیوه و متد بروزی دارند و هم اینکه بازیکنانی که در تیم‌ها حضور دارند، بسیار باتکنیک ‌و فوق‌العاده هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: «آنادلو» در شرایط خوبی است و در رقابت با تیم‌های صدر جدول بازی خوبی داشتیم. همچنین بازیکنان برزیلی و بازیکن‌ روسی تیم آنادلو بازی بسیار زیبایی دارند و همین امر باعث شده سطح مسابقات تیم بالا باشد و در هر بازی نکات مختلفی یاد می‌گیریم.

,

ملی‌پوش تیم بانوان هندبال ایران در مورد اهداف خود نیز گفت: چند هدف کوتاه‌ و بلندمدت دارم، نخست اینکه هرچه سریع‌تر پایان‌نامه خود را با نمره عالی تمام کنم و دانشم را در زمینه کار تخصصی خودم یعنی رشته بدنسازی بالا ببرم. در زمینه ورزشی نیز می‌خواهم با تیم ملی هندبال بانوان کشورم نمایش خوبی در برابر تیم‌های بزرگ نروژ و رومانی در رقابت‌های جهانی اسپانیا داشته باشم.

,

قاسمی خاطر نشان کرد: یک هدف بسیار بزرگ برای آینده‌ام دارم تا به سطحی برسم که بتوانم در تیم‌های بزرگ و مطرح بازی کنم که لازمه این امر تمرین‌ زیاد است. همچنین از لحاظ شخصی دوست دارم آکادمی بدنسازی خود را تاسیس کنم.

,

قاسمی در مورد بازیکن های ایرانی مورد علاقه خود نیز گفت: همیشه از سبک بازی و جوانمردی شیدا فلاحی کاپیتان سابق تیم ملی هندبال، در مسابقات لذت برده‌ام اما بیشتر به بازیکنان باهوش و بازیکنانی که باعث اعصاب خردی و کلافگی مدافعین می‌شوند، علاقه دارم!

,

او در خصوص تیم ملی هندبال بانوان نیز گفت: قطعا برای هر بازیکنی که جزو لیست اعزامی‌ها باشد، باعث خوشحالی و همچنین افتخار هست که می‌تواند در چنین رویداد مهمی برای کشورش بازی کند. حضور در چنین سطحی از مسابقات و دیدن تیم‌ها‌ و بازیکنان سطح یک جهان واقعا می‌تواند پله ترقی باشد. من سبک بازی تیم‌های نروژ و روسیه را بسیار می‌پسندم و واقعا دوست دارم کنار این بازیکنان بازی کنم.

,

وی در پایان در خصوص پیش‌بینی‌اش از رقابت‌های قهرمانی زنان جهان نیز اظهار کرد: فکر می‌کنم رقابت نهایی بین نروژ، هلند، اسپانیا و روسیه است و در کل هر تیمی بیشتر جنگندگی داشته باشد، برنده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه