اخبار داغ

توضیحات سرپرست تیم هندبال جوانان درباره اردوی اصفهان

متین: اردوی خوبی را پشت سر گذاشتیم/ به دنبال افزایش سطح تکنیکی و تاکتیکی هندبالیست ها هستیم

متین: اردوی خوبی را پشت سر گذاشتیم/ به دنبال افزایش سطح تکنیکی و تاکتیکی هندبالیست ها هستیم
سرپرست تیم هندبال جوانان ایران گفت: افزایش سطح تکنیکی و تاکتیکی بازیکنان اصلی‌ترین هدف برگزاری پنجمین اردوی آماده‌سازی تیم جوانان بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عمومی فدراسیون هندبال، محمود متین سرپرست تیم ملی هندبال جوانان ایران پس از پایان پنجمین اردوی آماده‌سازی تیم جوانان در اصفهان اظهار کرد: وضعیت و شرایط برگزاری این اردو بسیار خوب بود و با برگزاری این اردوهای آماده‌سازی به دنبال افزایش سطح تکنیکی و تاکتیکی بازیکنان هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: در این اردو با هدف بالا بردن تجربه بازیکنان، چند بازی دوستانه با تیم‌های لیگ برتر همچون نوین سپاهان، سپاهان، ذوب‌آهن و دو تیم دسته یک پرواز و گیتی‌پسند برگزار کردیم.

,

متین با بیان اینکه در حال حاضر افزایش سطح تکنیکی و تاکتیکی بازیکنان اصلی‌ترین هدف برگزاری اردوهای آماده‌سازی است، اضافه کرد: در نظر داریم یک اردوی دیگر در اواخر آذرماه برگزاری کنیم. همچنین فدراسیون در حال پیگیری برای برگزاری یا شرکت در یک تورنمنت با حضور چند تیم خارجی در دی ماه سال جاری است.

,

پنجمین اردوی آماده‌سازی تیم هندبال جوانان ایران از 26 آبان‌ماه لغایت پنجم آذرماه در استان اصفهان زیر نظر سرگئی نیکولینکو دنبال شد.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه