اخبار داغ

معاون صمت استان:

قیمت مصوب جدید نان یارانه‌ای در کهگیلویه‌وبویراحمد اعلام شد/ هشدار به نانوایی‌های متخلف

قیمت مصوب جدید نان یارانه‌ای در کهگیلویه‌وبویراحمد اعلام شد/ هشدار به نانوایی‌های متخلف
معاون سازمان صمت کهگیلویه‌وبویراحمد از افزایش قیمت نان در استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معاون سازمان صمت کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، نرخ جدید نان یارانه ای نوع (۱) و نوع (۲) را در استان اعلام کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
باقری افزود: قیمت نان سنگ مصوب جدید در سال ۱۴۰۰ مبلغ ۱۴۰۰ تومان، نان بربری ۱۳۰۰ تومان، تافتون ۴۰۰ تومان، لواش ۳۳۰ تومان، لواش سنتی ۴۰۰ تومان، نان خشک بلوری بسته ای ۷ هزار تومان، نان محلی نرم دانه ای ۷۰۰ و خشک دانه ای ۸۰۰ تومان مصوب شده است.
,
وی بیان کرد: قیمت مصوب نان نوع (۲) یا همان نیمه دولتی نیز بدین گونه که سنگگ ۱۶۰۰ تومان، تافتون ۴۲۰ تومان، بربری ۱۴۰۰ و لواش نیز ۳۵۰ تومان است.
,
 
,
, ,
 
,
معاون سازمان "صمت کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سوال که با توجه به افزایش قیمت نان ایا شاهد افزایش کیفیت نیز خواهیم بود گفت: ۵ آیتم در کیفیت نان استان تاثیر گذار است، نوع گندم و آرد، زمان خواب خمیر که حداقل باید یک ساعت باشد، زمان پخت نان که بسته به نوع دستگاه و نان حداقل باید یک دقیقه باشد، استفاده از مایه خمیر استاندارد و بهداشتی، مهارت شاتر نانوایی ها موثرترین موراد در کیفیت نان هستند که اگر رعایت شوند شاهد افزایش کیفیت نیز خواهیم بود.
,
 
,
باقری تصریح کرد: در کارگوه آرد و نان نیز بر رعایت این ۵ آیتم به صورت ویژه تاکید شده است با توجه به اصلاح قیمت نان بنابراین دیگر نانوایی ها هیچ بهانه ای برای پایین بودن کیفیت ندارند، هر واحد خبازی ۵ آیتم گفته شده را رعایت نکند به مقام فقضایی معرفی می شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه