اخبار داغ

استاندار سمنان:

بالاترین راه ایمن بودن در برابر ویروس منحوس کرونا، تزریق واکسن است

بالاترین راه ایمن بودن در برابر ویروس منحوس کرونا، تزریق واکسن است
سیدمحمدرضا هاشمی با اشاره به اهمیت تزریق واکسن در جامعه امروز گفت: همگان باید بدانیم بالاترین راه ایمن بودن در برابر ویروس منحوس کرونا، تزریق واکسن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان، در آیین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان که با حضور رئیس سازمان غذا و دارو کشور و مسئولین استانی برگزار شد با اشاره به دستاورد های جمهوری اسلامی در عرصه پزشکی گفت: بالاترین دستاورد نظام جمهوری اسلامی در کنار سایر دستاوردهای ارزشمندی نظیر امنیت و ولایت فقیه، این است که امروز جز کشور های برتر در حوزه پزشکی هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی افزود: بیش از ۲۰ ماه دوران سختی را در مدت همه گیری ویروس کرونا گذراندیم و دستاوردهای بسیار ارزشمندی حاصل شد که به همین واسطه امروز در استان سمنان آمادگی داریم تا کسانیکه واجد شرایط هستند را در دُز سوم کرونا، واکسینه کنیم.

,

هاشمی با بیان اینکه همگان باید بدانیم بالاترین راه ایمن بودن در برابر ویروس منحوس کرونا، تزریق واکسن است خاطر نشان کرد: از تمام هم استانی ها که تاکنون موفق به استفاده از واکسن کرونا نشده اند، تقاضا داریم تا نسبت به مراجعه به مراکز تجمیعی واکسیناسیون و تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.

,

استاندار سمنان ادامه داد: به علت طولانی بودن مسیر، آماده نبودن زیرساخت ها، کم بودن زمان ماندگاری مسافر و سایر عوامل، از جمله عوامل دلایل تصادفات در راه های استان است که دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان در این حوزه نیز ضرورت دارد  تا نسبت به استمرار ارائه خدمات مطلوب و افزایش آن اقدام کند.

,

وی ضمن قدردانی از خدمات و کوشش های صادقانه دانایی، رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی سمنان عنوان کرد: برای دکتر قدس، دیگر فرزند استان که از چهره های شناخته شده، اخلاق مدار و پرتلاش هستند، آرزوی موفقیت دارم و انشالله با همراهی و همدلی همگان در مسیر پیش رو موفق باشند و تحول خوبی را رقم بزنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه