اخبار داغ

فرمانده سپاه فتح در یادواره شهدای زیلایی مطرح کرد؛

یادواره شهدا، فرهنگ ایثار را به نسل‌های انقلاب منتقل می‌کند/ اخراج آمریکا از منطقه آرمان دیرینه ایران است+تصاویر

یادواره شهدا، فرهنگ ایثار را به نسل‌های انقلاب منتقل می‌کند/ اخراج آمریکا از منطقه آرمان دیرینه ایران است+تصاویر
سردار خرم‌دل با اشاره به اینکه برگزاری یادواره شهدا منتقل‌کننده فرهنگ ایثار و شهادت به نسل سوم و چهارم انقلاب است گفت: جبهه مقاومت امروز در یک لاک تهاجمی است و وظیفه انقلابی خود را انجام خواهد داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس یادواره 72 شهید والامقام بخش «زیلایی» از توابع شهرستان مارگون شهرستان بویراحمد با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد،سرپرست بنیاد شهید وامورایثارگران و اقشار مختلف مردم به‌ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

فرمانده سپاه فتح دراین یادواره ابراز داشت:امروز همه ما مهمان شهدا هستیم و از همه نهاد‌ها و سازمان‌های که تلاش کردند تا این یادوادره به بهترین شکل ممکن برگزار شود کمال تقدیر و تشکر می‌شود.

,

سردار خرم دل افزود: هدف از برگزاری یادواره شهدا انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل سوم و چهارم انقلاب است.

,

وی گفت: در هیچ یک از کشورها کشته های جنگ آنها مقدس نیستند اما شهدا ما مورد احترام ومقدس هستند با این که ده ها سال از شهادت آنها گذشته چون اعتقاد داریم آنها زنده هستندومانند ستارگانی هستند که راه ا نشان مان می دهند.

,

 خرم دل با اشاره به اینکه خون شهیدان سعادت بخش است گفت: جامعه ما ترسی از شهادت ندارند و شهادت را عامل پیروزی می دانند.

,

وی با تأکید بر اینکه امروز وضعیت کشور آمریکا و اسرائیل بسیار بحرانی است خاطرنشان کرد: اخراج آمریکا از منطقه آرمان دیرینه ما است افزود: جبهه مقاومت امروز در یک لاک تهاجمی است و وظیفه انقلابی خود را انجام خواهد داد.

,

فرمانده سپاه فتح خاطرنشان کرد: تبیین راه و رسم شهدا، انتقال پیام شهیدان به نوجوانان و تجدید میثاق دوباره با شهدا از هدف‌های برگزاری یادواره شهدا استان  است.

,

وی عنوان کرد: یکی از زیباترین و والاترین توصیه‌های شهدا در وصایایشان، «وحدت و برادری» است، برادری و وحدتی که پیامبر رحمت در استمرار رسالت دیگر انبیای عظام برای جوامع بشری به ارمغان آورد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه