اخبار داغ

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه‌وبویراحمد:

۱۷پروژه برق‌رسانی در شهرستان باشت اجرایی می‌شود

۱۷پروژه برق‌رسانی در شهرستان باشت اجرایی می‌شود
جمال معتمدی‌زاده از اجرای ۱۷پروژه برق در شهرستان باشت خبر داد و اعتبار هزینه شده برای این پروژه‌ها را بیش از ۱۷ میلیارد تومان عنوان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس "جمال معتمدی زاده" در حاشیه بررسی پروژه برق‌رسانی به روستای سربیشه گفت: هم اکنون 17 پروژه برقی در 29 نقطه شهری و روستایی شهرستان باشت با اعتباری بیش از 170 میلیارد ریال در دست اجرا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی، تامین برق پایدار، جلوگیری از نوسانات، کاهش نرخ تلفات انرژی، جلوگیری از سرقت‌های احتمالی شبکه‌ها و رضایتمندی مشترکان برق را از مهمترین دلایل اجرای این پروژه‌ها در شهرستان باشت برشمرد.

,

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طول شبکه‌های فشار و فشار ضعیف که در پروژه‌های برق‌رسانی به شهرستان باشت احداث می‌شود بیش از 42 کیلومتر خواهد بود.

,

معتمدی زاده، تعداد ترانسفورماتورهای نصب شده در این پروژه را 26 دستگاه ذکر و خاطرنشان کرد: ظرفیت ترانسفورماتورهای منصوبه نیز سه هزار و 250 کیلوولت آمپر است.

,

وی افزود: طرح جهادی اصلاح، بهینه سازی و کاهش تلفات برق در 19 روستای شهرستان باشت اجرا می‌شود که کلنگ اجرای این طرح در روستای "سربیشه" به نمایندگی از سایر روستاها به زمین زده خواهد شد.

,

شهرستان باشت از شهرستان‌های گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که با یاسوج مرکز این استان حدود 100 کیلومتر فاصله دارد.

,

این شهرستان بیش از 12 هزار اشتراک برق دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه