اخبار داغ

تاجگردون محاکمه می‌شود؟

عزم جدی نمایندگان مجلس برای محاکمه رئیس سابق کمیسیون برنامه و بودجه

عزم جدی نمایندگان مجلس برای محاکمه رئیس سابق کمیسیون برنامه و بودجه
به نظر می‌رسد نمایندگان مجلس که از ابتدا یکی از شعارهای اصلی خود را مبارزه با فساد عنوان کرده بودند؛ عزم جدی خود را برای محاکه نماینده سابق گچساران و باشت جزم کرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس غلامرضا تاجگردون نماینده سابق شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس دهم تیرماه سال گذشته به دلیل رد اعتبارنامه اش از بهارستان اخراج شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

نمایندگان مجلس برای رد اعتبارنامه تاجگردون دلایل متعددی اعلام کردند از جمله این که نماینده اراک در همین خصوص گفت:اعمال نفوذ در حوزه انتخابیه برای انتصاب بستگان و وابستگان در سازمان ها، وزارتخانه ها و نهادهای عمومی و دولتی که لیست بلند و بالایی از اسامی این افراد وجود دارد، یکی از این مستندات است.

,

کریمی تصریح کرد: یکی دیگر از این مستندات اعمال نفوذ در مدیریت و انتصاب هیئت مدیره موسسات و شرکت های دولتی و بخش عمومی مثل بانک ها، بیمه هاست که در این زمینه هم لیست بلند و بالایی وجود دارد؛ همچنین در پرونده بانک سرمایه به نقش تاج گردون  اشاره شده است.

,

هر چند غلامرضا تاجگردون در برهه های مختلف و توسط رسانه هایی که در اختیار دارد سعی داشت خود را از اتهامات مطرح شده تبرئه کند اما به نظر می رسد نمایندگان مجلس که از ابتدا یکی از شعارهای اصلی خود را مبارزه با فساد عنوان کرده بودند؛ عزم جدی خود را برای محاکه نماینده سابق گچساران و باشت جزم کرده اند.

,

مالک شریعتی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی نیز در روزهای اخیر به برخی اظهارات تاجگردون واکنش نشان داده بود و اعلام کرد " خدا را شاکرم که در رد اعتبارنامه تاجگردون اشتباه نکردیم.این جنجال‌ها نمی‌تواند عزم ما را در پیگیری محاکمه تاجگردون به دلیل تخلفات متعدد مالی و اداری اش سست نماید.دریافت حقوق نجومی ۸۰ میلیونی یکی از ۳۷ تخلفش در بیمه سرمد بود."

,

اکنون باید دید پیگیری نمایندگان مجلس برای محاکمه تاجگردون به ثمر خواهد نشست یا خیر؛ موضوعی که با توجه به پرونده تاجگردون و اظهارات نمایندگان مجلس شاید دور از ذهن نباشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه