اخبار داغ

پاتک محیط زیست به شکارچیان کبگ در بویراحمد

پاتک محیط زیست به شکارچیان کبگ در بویراحمد
مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه‌وبویراحمد از دستگیری ۶ نفر شکارچی و کشف ۴ قبضه اسلحه و ۴۰ قطعه کبک در ۶ روز اخیر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس اسداله هاشمی از شبیخون یگان حفاظت محیط زیست استان و شهرستان بویراحمد به متخلفین شکار کبک خبر داد و گفت: در ۶ روز اخیر ۶ نفر متخلف شکار کبک دستگیر و اعمال قانون شدند که از این شکارچیان ۴ قبضه اسلحه و ۴۰ قطعه کبک شکار شده  کشف و ضبط گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
وی تصریح کرد: هر ۶ نفر متخلف به همراه آلات مکشوفه جهت اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی شدند.
,
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان به هوشمندسازی مناطق با کمک دوربین های مداربسته خبر داد و گفت: با نصب دوربین های چرخشی ۳۶۰ درجه ای در مناطق حفاظت شده، بخش اعظمی از این مناطق بصورت آنلاین و هوشمند حفاظت و پایش می شوند.
,
هاشمی گفت: تمامی پاسگاه های محیط بانی در مناطق حفاظت شده به ۴ دوربین حفاظتی مجهز شده اند که به کمک این دوربین ها بخش دیگری از مناطق رصد می شوند.
,
وی به همکاری محیط زیست و دانشگاه در حفاظت آنلاین مناطق اشاره کرد و گفت: با کمک دانشگاه یاسوج در بخشی از مناطق تحت مدیریت محیط زیست استان ۱۶ عدد سنسور حساس به دود، آتش، صدای شلیک گلوله و اره برقی نصب شده که بصورت هوشمند کار پایش منطقه را انجام می دهند و  پیش بینی شده مابقی مناطق به چنین سنسورهایی مجهز شوند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه