اخبار داغ

دانا گزارش می‌دهد؛

چه کسانی بحران اصفهان را کلید زدند؟!/ معضل کشاورزان دستاویزی برای بهره های سیاسی

چه کسانی بحران اصفهان را کلید زدند؟!/ معضل کشاورزان دستاویزی برای بهره های سیاسی
در حالی برخی جریانات سیاسی و رسانه ای تلاش کردند که مقصر کم آبی اصفهان را دولت 120 روزه آیت الله رئیسی معرفی کنند که این جریان از دل تجمعات کشاورزان به دنبال بهره برداری های سیاسی خود بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تجمعات هفته گذشته کشاورزان در اصفهان در پی مشکلات کم آبی ، موضوعی بود که فرصتی برای موج سواری به دست برخی جریانات داخلی و خارجی داد تا به بهانه تجمع کشاورزان محفلی برای ماهی گیری از آب گل آلود پیدا کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رسانه های خارجی به طور گسترده به انعکاس این تجمعات پرداخته و برخی جریانات خاص سیاسی در داخل و رسانه های نزدیک به آن به روایت ناقص و یا خلاف واقع از آن پرداختند.

,

این میان برخی چهره های اصلاح طلب نیز به تحلیل تجمعات پرداخته و مدعی حمایت از کشاورزان شدند.

,

عباس عبدی، از چهره های شناخته شده اصلاح طلب در واکنش به این تجمعات تلاش کرد دولت 120 روزه رئیسی را مقصر کم آبی اصفهان معرفی کند.

,

این موضع گیری ها در شرایطی صورت گرفت که آن دسته از کسانی که نتوانستند از تجمعات به حق کشاورزان بهره برداری سیاسی کنند امروز وانمود می کنند که دغدغه کم آبی برای کشاورزی را دارند.

,

این جریان که با موج سواری بر تجمع کشاورزان، این تجمعات را در اصفهان و برخی دیگر از استانها به بحران تبدیل کردند در موضع دفاع از کشاورزان قرار گرفتند در حالی که به نظر می رسد این جریان پشت پرده بحران سازی در ماجرا تجمع کشاورزان هستند و با عملیات روانی رسانه ها این موج سواری ها را به هم متصل می کنند.

,

 

,

انتهای پیام/ک 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه