اخبار داغ

در بازار امروز رخ داد؛

افزایش ۳ هزار تومانی قیمت سکه؛ نرخ دلار و یورو کاهشی شد+ قیمت‌ها

افزایش ۳ هزار تومانی قیمت سکه؛ نرخ دلار و یورو کاهشی شد+ قیمت‌ها
قیمت ارز، امروز نسبت به روز قبل در مدار کاهش قرار گرفت به شکلی که دلار و یورو بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ تومان کاهش را ثبت کردند، در حالی که سکه ۳ هزار تومان گرانتر معامله شد و انس جهانی طلا نیز با توجه به تعطیلات میلادی ثابت ماند.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قیمت انواع سکه امروز شنبه در اولین روز کاری هفته نسبت به آخرین روز کاری در هفته گذشته با کاهش مواجه شد در حالی که قیمت ارز ثابت ماند و طلا افزایشی ناچیز در قیمت را تجربه کرد.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (هم‌اکنون) با ۳ هزار تومان افزایش به ۱۲ میلیون و ۵۶۷ هزار تومان رسید.

قیمت سکه طرح قدیم هم با افزایش ۴۲ هزار تومانی حدود ۱۲ میلیون و ۳۴۸ هزار تومان دادوستد شد.

نیم سکه و ربع سکه در جریان معاملات روز جاری به ترتیب ۱۰ هزار تومان و ۵ هزار تومان کاهش یافتند و نیم سکه ۶ میلیون و ۴۹۰ هزار تومان و ربع سکه ۳ میلیون و ۷۹۵ هزار تومان معامله شد. سکه یک گرمی هم ۲ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان است.

قیمت هر انس طلا در بازارهای جهانی امروز با توجه به تعطیلات میلادی ثابت ماند و ۱۷۸۸ دلار و ۱۲ سنت معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸عیار امروز در بازار داخل با افزایش ۳۷۰۰ تومانی حدود یک میلیون و ۲۵۷ هزار تومان و هر گرم طلای ۲۴ عیار با افزایش ۵۰۰۰ تومانی، یک میلیون و ۶۷۶ هزار تومان قیمت خورد.

نرخ هر دلار و یورو آمریکا به عنوان شاخص بازار ارز امروز نسبت به روز گذشته کاهش نشان داد و دلار با کاهش ۴۰۴ تومانی در قیمت ۲۶ هزار و ۴۱۲ تومان و یورو با کاهش ۵۰۵ تومانی به قیمت ۳۰ هزار و ۷۰۳ تومان معامله شد.







انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه