اخبار داغ

سرپرست کمیته والیبال ساحلی و بازیکن تیم ملی چه گفتند؟

کابلی: عملکرد ساحلی ایران در سال 2021 رضایت بخش است/ سالمی: قدرت‌های جدیدی در آسیا ظهور کردند

کابلی: عملکرد ساحلی ایران در سال 2021 رضایت بخش است/ سالمی: قدرت‌های جدیدی در آسیا ظهور کردند
سرپرست کمیته والیبال ساحلی و بازیکن تیم ملی در بازگشت به تهران از رقابتهای قهرمانی آسیا صحبت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا از دوم تا ششم آذرماه به میزبانی پوکت تایلند پیگیری شد. تیم ملی ساحلی (بهمن سالمی-ابوالحسن خاکی‌زاده) در گروه F این رقابت‌ها با استرالیا دو و سریلانکا دو همگروه شد و در دیدار نخست مغلوب نماینده استرالیا شد و با شکست سریلانکا به عنوان تیم دوم گروه به مرحله حذفی صعود کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, F,

سالمی-خاکی‌زاده در مرحله نخست حذفی با شکست دو بر یک نماینده نخست میزبان (تایلند)، به جمع هشت تیم برتر این رقابت‌ها صعود کرد. این تیم در مرحله یک چهارم نهایی نیز موفق به شکست فیلیپین شد تا در جمع چهار تیم برتر آسیا قرار گیرد و در مرحله نیمه‌نهایی هم تیم قدرتمند قزاقستان را شکست داد و راهی دیدار نهایی قهرمانی مردان آسیا شد. ملی‌پوشان کشورمان در آخرین مسابقه خود مغلوب نماینده استرالیا شدند و به مقام نایب قهرمانی آسیا اکتفا کردند.

,

تیم ملی والیبال ساحلی ایران امروز به تهران بازگشت و سرپرست کمیته والیبال ساحلی و بازیکن تیم ملی در بازگشت این تیم در فرودگاه صحبت کردند.

,

 

,

*کابلی: عملکرد ساحلی ایران در سال 2021 رضایت بخش است

, *کابلی: عملکرد ساحلی ایران در سال 2021 رضایت بخش است, *کابلی: عملکرد ساحلی ایران در سال 2021 رضایت بخش است,

توفیق کابلی سرپرست کمیته ساحلی فدراسیون والیبال که تیم‌های ملی ساحلی ایران در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا همراهی کرده بود، هنگام بازگشت به تهران در فرودگاه امام خمینی (ره)، اظهار داشت: نایب قهرمانی ایران همراه با سومین کاپ سال 1400 والیبال ساحلی بود. ساحلی ایران در سال جاری دو قهرمانی نیز در رده‌های سنی زیر 19 و 21 آسیا کسب کرده بود. عملکرد ساحلی ایران در سال 2021 رضایت بخش است، زیرا در رده‌های سنی زیر 19 و 21 سال قهرمان و در رده سنی بزرگسالان نایب قهرمان قاره کهن شدیم.

,

وی در ارزیابی تیم‌های شرکت کننده در مسابقات قهرمانی مردان آسیا، گفت: تیم‌هایی که در این دوره شرکت کردند، قوی، باتجربه و جوان بودند. استرالیا یکی از تیم های مطرح این دوره از مسابقات بود که در نهایت قهرمان شد، تیم قطر دارنده مدال برنز المپیک توکیو بود که به تیم استرالیا با ترکیبی از دو بازیکن جوان و باتجربه باخت.

,

سرپرست کمیته ساحلی فدراسیون والیبال با یادآوری این‌که تیم ایران در دیدار نهایی سنگ تمام گذاشت، افزود: ملی‌پوشان خیلی خوب بازی کردند. با توجه به اینکه استرالیایی‌ها تجربه زیادی داشتند. نفر دوم تیم‌ ایران، کم‌تجربه بود اما بازیکنی با اراده آهنین است و در مجموع تیم ایران جلوی استرالیا بسیار خوب بازی کرد.

,

وی تصریح کرد: امیدوارم در دوره‌های بعد هم این ترکیب (سالمی-خاکی‌زاده) را حفظ کنیم و با تمرینات بیشتر و هماهنگی لازم، به نتایج بهتری دست یابیم. یادآوری می‌کنم که دو بازیکن ایران تنها 12 روز فرصت هماهنگی داشتند که با هم تمرین کنند. اما تیم استرالیا حدود 18 ماه است که باهم تمرین می‌کنند و بازیکنان این تیم در مسابقات برون مرزی و تورنمنت‌های مختلفی شرکت کردند. تجربه استرالیا در دیدار نهایی به کم‌تجربگی بازیکنان ایران چربید و نایب قهرمان شدیم.

,

کابلی در ادامه به برگزاری مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی رده‌های سنی جهان در کشور تایلند اشاره کرد و گفت: تیمهای ایران در مسابقات جوانان و نوجوانان جهان حضور دارند و به کسب سکو از سوی نمایندگان ایران بسیار امیدوار هستیم. کسب سهمیه مسابقات جهانی با قهرمانی در آسیا نیز از افتخارات والیبال ساحلی ایران در سال 2021 محسوب می‌شود.

, , ,

 

,

*سالمی: قدرت‌های جدیدی در والیبال ساحلی آسیا ظهور کردند

, *سالمی: قدرت‌های جدیدی در والیبال ساحلی آسیا ظهور کردند, *سالمی: قدرت‌های جدیدی در والیبال ساحلی آسیا ظهور کردند,

بهمن سالمی بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی ایران پس از کسب مقام نایب قهرمانی آسیا و بازگشت به تهران، در فرودگاه امام خمینی (ره) درباره کسب این مقام، اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که در این دوره از مسابقات نایب قهرمان شدیم.

,

وی با بیان این‌که سطح مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا بسیار بالا بود، تصریح کرد: سطح تیم‌ها نسبت به دوره‌های قبل خیلی بالاتر رفته بود؛ حتی تیم‌هایی مانند فیلیپین و سریلانکا که در والیبال سالنی ضعف زیادی دارند، در ساحلی بسیار خوب و حرفه‌ای شرکت کردند.

,

بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی ایران ادامه داد: به نظر می‌رسد برخی کشورهای آسیایی که در والیبال ساحلی قدرتی نداشتند در این رشته ورزشی سرمایه‌گذاری کرده و در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

,

وی درباره شکست در دیدار نهایی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا، افزود: خدا را شکر تا فینال آسیا آمدیم، اما متاسفانه به تیم قدرتمند استرالیا باختیم و نایب قهرمان شدیم.

,

سالمی تاکید کرد: کارشناسان بهتر می‌دانند که سطح تیم ما خیلی بهتر شده و بالا رفته است؛ چرا که یک دفاع قد بلند برای هر تیمی نعمت است. من تجربیاتم را به هم تیمی خودم انتقال دادم. امیدوارم در آینده نتایج قابل قبول‌تری بگیریم و باعث سرافرازی ایران عزیز شویم.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه