اخبار داغ

نماینده مردم اردکان در مجلس:

دخالتی در امر انتخاب شهردار اردکان نداشتم/ پروژه های نیمه تمام اردکان را تکمیل کنید

دخالتی در امر انتخاب شهردار اردکان نداشتم/ پروژه های نیمه تمام اردکان را تکمیل کنید
دشتی اردکانی نماینده مردم اردکان در مجلس با بیان اینکه دخالتی در امر انتخاب شهردار اردکان نداشتم، گفت: پروژه های نیمه تمام اردکان را تکمیل کنید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، محمدرضا دشتی اردکانی نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه شهردار اردکان با اشاره به سابقه تاریخی و فرهنگی اردکان و وجود علما، فضلا و دانشمندان این شهر، گفت: شهرداری اردکان باید فعالیت هایش در شان مردم اردکان انجام پذیرد و توقع ما این است اردکان نمود خاصی در کشور داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: اردکان یک شهرستان متفاوت در بین شهرهای کشور است که سابقه شهرداری شهر اردکان و عالمان و بزرگان آن بر کسی پوشیده نیست و  قطعا این موضوع مسئولیت برادر عزیزم جناب آقای دکتر متالهی را دو چندان خواهد کرد

,

درآمد، دغدغه اصلی شهرداری اردکان

, درآمد، دغدغه اصلی شهرداری اردکان,

دشتی اردکانی با اشاره به دغدغه شهرداری اردکان در زمینه مالی ابراز کرد: همواره مساله مالی و درآمد شهرداری دغدغه مدیران این نهاد بوده است که با توجه به  صنعتی و معدنی بودن اردکان انتظار این است که با هدایت های امام جمعه محترم ، پیگیری های نماینده، فرماندار و شهردار یک درامد پایدار  برای شهرداری اردکان ایجاد نماییم تا پروژه های  آینده در این شهر به مشکل و توقف نخورد .

,

دخالتی در امر انتخاب شهردار نداشته ام

, دخالتی در امر انتخاب شهردار نداشته ام,

شما در فضای مجازی  قضاوت ها و مطالب رادیدید اما این را اعلام  می کنم که  شورای اسلامی شهر اردکان  واقعا آزادانه ومستقل عمل کرد و این یک برکتی است که شورای جوان اردکان با رای خودش شهردار انتخاب کرد و بنظرم تصمیم بزرگ و خوبی گرفت که ان شالله آقای متالهی یکی از شهرداران نام آور اردکان خواهد شد.

,

پروژه های نیمه تمام اردکان را تکمیل کنید

, پروژه های نیمه تمام اردکان را تکمیل کنید,

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: پروژه های نیمه تمام در اردکان باعث نارضایتی مردم شده است که این در شان این شهر نیست و باید شهرداری با عزم جدی به این موضوع ورود کند و کارها به سر انجام برسد .

,

وی افزود: اردکان متاسفانه کم و کسرهای زیادی دارد از جمله کمبودها، نداشتن سالن های عقد و عروسی ، مرکز خرید،کتابخانه مرکزی و... است .

,

فرهنگ و اخلاق مداری را در جامعه وادارات گسترش دهیم

, فرهنگ و اخلاق مداری را در جامعه وادارات گسترش دهیم,

دشتی اردکانی با اشاره به سابقه فرهنگی و اخلاقی شهر اردکان افزود: اخلاق حرف اول و اخر را در دنیا می زند، ادارات اردکان باید در این زمینه پیشگام بوده و با این مردمی که بیش از 40 سال دلسوزانه  پشت نظام ایستادن با سعه صدر و اخلاق رفتار کنند. براین باور باشید که اگر خدمتی به مردم کردید حتی اگر تجلیل و تکریمی هم صورت نگیرد در پیش خداوند متعال گم نخواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه