اخبار داغ

دبیر باید دلایلش را برای ادعاهایش بگوید

سلیمی: در دوره قبل 4 جلسه برگزار شد، من 2 جلسه نبودم/ تصمیم گرفتم در جلساتی که خروجی‌اش از قبل مشخص شده، نباشم

سلیمی: در دوره قبل 4 جلسه برگزار شد، من 2 جلسه نبودم/ تصمیم گرفتم در جلساتی که خروجی‌اش از قبل مشخص شده، نباشم
مشاور رئیس کمیته ملی المپیک در امور ورزشکاران گفت: تصمیم گرفتم در جلساتی که خروجی‌اش از قبل مشخص شده، نباشم.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نخستین نشست دومین دوره کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک، عصر امروز (یک‌شنبه - ۷ آذرماه) با حضور ۱۷ تن از منتخبین و منصوبین این کمیسیون در سالن استاد ابوالقاسم فارسی محل آکادمی کمیته ملی المپیک و پارالمپیک و در حضور رضا صالحی‌امیری رئیس، طاهره طاهریان نایب‌رئیس و کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بهداد سلیمی قهرمان اسبق جهان و المپیک در پایان اظهار داشت: حواشی خاصی در کمیسیون نبوده و همه جا شور و بحث می‌کنند تا به نتیجه برسند. امروز جو بسیار خوبی در جلسه بود و شاید چند جلسه برای هماهنگی زمان ببرد.

,

وی درباره حواشی کمیسیون دوره قبلی گفت: ما تصمیم‌گیرنده در کمیسیون قبل نبودیم و حکم را از رئیس گرفته بودیم. کلا ۴ جلسه برگزار شد که در ۲ جلسه بودم. جلسات خروجی خاصی نداشت و تصمیم گرفتم در جلساتی که خروجی‌اش از قبل مشخص شده، نباشم..

,

سلیمی افزود: ذات انتخابات یعنی نفرات مختلف کاندید شوند و رای گیری و شور باشد. الان هم رییس و نایب رییس انتخاب شدند. هر کسی آزاد است کاندیدا شود و در انتخابات باشد.

,

مشاور رئیس کمیته ملی المپیک در امور ورزشکاران درباره انتقادات رئیس فدراسیون کشاور بیان کرد: انتقاداتی که شده باید در جهت رشد ورزش باشد .مهندسی در انتخابات نبوده و چون آیین نامه را خواندم، انتصاب آن ۴ نفر خلاف نبوده. دبیر هم باید دلایلش را بگوید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه