اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج سازندگی:

۱۱۰۰محله حاشیه شهر برای ساخت مسکن در کشور شناسایی شده است

۱۱۰۰محله حاشیه شهر برای ساخت مسکن در کشور شناسایی شده است
سردار زهرایی گفت: یک‌هزار و ۱۰۰ محله حاشیه شهر نیز در کشور شناسایی شده و روستاهایی با ضریب محرومیت ۶، هفت، هشت و ۹، در دستور کار ساخت مسکن قرار دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ سردار زهرایی عصر امروز آیین افتتاح منازل مسکونی مددجویان بهزیستی شهرستان کمیجان گفت: بسیج سازندگی تفاهم نامه ۱۳۰ هزار مسکن را با وزارت راه و شهرسازی منعقد کرده و این تفاهم نامه در راستای تحقق شعار یک میلیون مسکن دولت است و بسیج سازندگی متعهد شده تا در مدت ۲ سال این واحدها را ایجاد کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,
 
,
زهرایی اظهار کرد: اولویت اجرای این طرح در روستاها با مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) و محله‌های حاشیه شهر و شهرهای کوچک است.
,
 
,
وی ادامه داد: ۱۳۱ شهرستان توسط دولت به عنوان شهرهای کوچک و ۳۱ شهر به عنوان مناطق محروم شهرستانی شناسایی شده است.
,
 
,
وی افزود: یک‌هزار و ۱۰۰ محله حاشیه شهر نیز در کشور شناسایی شده و روستاهایی با ضریب محرومیت ۶، هفت، هشت و ۹، در دستور کار این طرح است.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: هفته بسیج امسال، عملیات ساختمانی ۴۰ هزار واحد مددجویی در کشور آغاز شده که بیشتر آنها در مناطق روستایی است.
,
 
,
زهرایی اظهار کرد: ۱۳۰ پروژه محرومیت زدایی هم در هفته بسیج در استان مرکزی افتتاح شده که منازل مسکونی مددجویی بهزیستی کمیجان و کمیته امداد امام خمینی (ره) ساروق بخشی از این طرح‌ها است.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: نهضت خدمت رسانی و جهاد همه جانبه در بسیج سازندگی کشور ادامه دارد تا زمانیکه نقطه محرومی در کشور وجود نداشته باشد بسیج سازندگی شتابنده در مسیر حرکت می کند.
,
 
,
در پایان این آیین، هشت واحد مسکونی مددجویان بهزیستی شهرستان کمیجان با حضور مسئول بسیج سازندگی کشور افتتاح شد و این واحدها با متراژ ۸۷ و ۹۷ متری است که برای ساخت هر واحد ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار در حدود ۲ سال هزینه شده است
,
 
,
انتهای پیام 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه