اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

یاوه‌گویی مقامات اسرائیلی عقده‌گشایی و فرافکنی است

یاوه‌گویی مقامات اسرائیلی عقده‌گشایی و فرافکنی است
محمود عباس‌زاده گفت: یاوه‌گویی مقامات رژیم صهونیستی در خصوص برجام و برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران عقده‌گشایی و فرافکنی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود عباس‌زاده در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز در واکنش به اتهامات و ادعاهای بی‌اساس رژیم غاصب صهیونیستی درباره برجام و برنامه هسته‌ای ایران، اظهار کرد: مشکل اصلی این رژیم جعلی این است که عقده مشروعیت آن را وادار به فرافکنی و پرداختن به موضوعات حاشیه‌ای کرده است.

وی گفت: مسئولان این رژیم جعلی و کودک‌کش فاقد مشروعیت برای پاسخ گفتن به عقده‌های خود دائما به دنبال فرافکنی بوده و با پیچیدن به دست و پای کشور بزرگی مانند ایران به دنبال جبران این عقده خود هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد: اسرائیل کشوری است که ریشه تاریخی نامشروع آن به چند دهه اشغال و نسل‌کشی برگشته و طول و عرض جغرافیایی آن چند وجب بیش نیست، در مقابل ایران کشوری با عمق تاریخی هزاران ساله و جغرافیایی به اندازه بزرگتررین کشور غرب آسیا است.

عباس‌زاده بیان کرد: از سویی واکنش به اظهارنظر از سوی مسئولان رژیمی که جمهوری اسلامی ایران اصولا آن را به رسمیت نمی‌شناسد، باید از سوی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه اینگونه اظهارنظرات مقامات رژیم صهیونیستی آن هم در آستانه نشست شورای حکام و گفت‌وگوهای وین قطعا با هماهنگی غرب و آمریکا صورت گرفته است، عنوان کرد: آژانس باید به عنوان نهادی به ظاهر مستقل به اینگونه تحرکات رژیم که شبهاتی را به وجود می‌آورد، پاسخ دهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: البته این تحرکات و فضولی‌ها آن هم در آستانه برگزاری نشست شورای حکام قابل معمولا اتفاق می‌افتد، اما انتظار می‌رود آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با پاسخ گفتن به این یاوه‌گویی‌ها، یاوه‌گویان را سر جایشان بنشاند.

عباس‌زاده خاطرنشان کرد: آژانس باید به اینگونه یاوه‌گویان پاسخگو داده و آن‌ها را سر جایشان بنشاند، چرا که در غیر اینصورت اعتبار آن خدشه‌دار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه