اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

شاکله فرهنگی کشور نیازمند محتوای دینی و انقلابی است/ نیروی انسانی متعهد و انقلابی سرمایه بزرگ کشور

شاکله فرهنگی کشور نیازمند محتوای دینی و انقلابی است/ نیروی انسانی متعهد و انقلابی سرمایه بزرگ کشور
دری نجف آبادی گفت: شاکله فرهنگی امروز کشور نیازمند محتوای دینی و انقلابی است که باید در همه بخش ها محقق شود و این مسئله می تواند جامعه را از توطئه ها و فتنه های دشمنان و خصوصا جنگ نرم نجات دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی عصر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان گفت: سیاست گذاری در مقوله های فرهنگ و دانش و ساماندهی وضعیت این دو مقوله در کشور از مهمترین اولویت های فرهنگی در شورای عالی انقلاب فرهنگی و شوراهای فرهنگ عمومی در استان ها است که باید قرارگاهی عمل کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,
 
,
وی افزود: تحقق فرهنگ انقلابی در کشور از ضرورت های مهم است که لازمه آن نگاه نو به مقوله فرهنگ است چراکه فرهنگ جهت دهنده همه اقدام های اساسی جوامع و شتاب دهنده برنامه ها در راستای پیشرفت است.
,
 
,
دری نجف آبادی تصریح کرد: شاکله فرهنگی امروز کشور نیازمند محتوای دینی و انقلابی است که باید در همه بخش ها محقق شود و این مسئله می تواند جامعه را از توطئه ها و فتنه های دشمنان و خصوصا جنگ نرم نجات دهد.
,
 
,
امام جمعه اراک افزود: نیازمند احیای زنجیره تلاش، فداکاری و مجاهدت در کشور هستیم و برای تحقق این مسئله باید از کلیه ظرفیت ها به خوبی استفاده کرد.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تأکید کرد: استان مرکزی در حوزه صنعت واحدهای توانمندی دارد که ظرفیت های بسیاری در آنها نهفته و امروز توسعه علمی، هوش مصنوعی و تقویت صنایع نوآورانه باید در دستور کار باشد و این نیازمند روحیه بسیجی و جهادی است.
,
 
,
وی اظهار داشت: بسیج به معنای خدمت به مردم و نظام اسلامی در همه بخش های کشور است و هرفردی که برای پیشرفت کشور گام بردارد بسیجی است و این فرهنگ نجات بخش که در طول ۴۲ سال گذشته کشور را از بسیاری توطئه ها نجات داده روز به روز باید تقویت شود.
,
 
,
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: دانشگاه های استان باید در تربیت نیروی انسانی متعهد به پیشرفت کشور، متخصص و جهادی نقش آفرینی کنند و تقویت علوم پیشرو و پیشتاز برای پیشرفت کشور که حرکت کشور را شتابنده خواهد کرد مورد توجه نخبگان قرار گیرد.
,
 
,
دری نجف آباد با بیان اینکه نیروی انسانی متعهد و انقلابی سرمایه بزرگ کشور است افزود: این سرمایه باید به خوبی در کشور حفظ شود و افرادی که جوانان و نخبگان را به خروج از کشور تشویق می کنند خائنین به کشور هستند.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: مصلی بیت المقدس اراک ظرفیت های فراوانی در حوزه فرهنگی دارد که باید علاوه بر تقویت این ظرفیت ها از آن حمایت کرد و آن را به قطب فرهنگی کشور تبدیل کرد.
,
 
,
فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی در نشست شورای فرهنگ عمومی استان مرکزی گفت: تعدد دستگاه های فرهنگی در کشور و انجام برخی از فعالیت های موازی به یک آفت تبدیل شده و نیاز است یکپارچگی و هم افزایی با رویکرد قرارگاهی عمل کردن در حوزه فرهنگ رقم بخورد.
,
 
,
مخلص الائمه اظهار کرد: دانشگاه اراک به جهت داشتن ظرفیت های عظیم علمی باید محور رشد علم، صنعت و فناوری باشد و مجموعه ای مراکز علمی و دانشگاهی با محوریت دانشگاه اراک باید در زمینه پیشرفت فناوری نقش آفرینی کنند.
,
 
,
وی ادامه داد: قانون حمایت از جمعیت و تقویت خانواده که به تازگی مصوب و ابلاغ شده از مولفه های بسیار خوبی برخوردار است و اگر به خوبی اجرا شود قطعا آثار وبرکات فراوانی دارد.
,
 
,
استاندار مرکزی بیان کرد: قانون حمایت از جمعیت و تقویت خانواده که مورد تقدیر مقام معظم رهبری قرار گرفته وظایف و تکالیفی برای دستگاه های اجرایی دیده که همه برای اجرای آن باید نقش آفرینی کنند.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: شروع به کار بنیاد کربلایی کاظم ساروقی در استان که خوشبختانه اقداماتی از سوی ستاد کنگره شهدای استان مرکزی و سپاه روح الله انجام شده یک ضرورت است و باید در سطح بین المللی نقش آفرینی کند و استانداری مرکزی از این اقدام حمایت می کند.
,
انتهای پیام 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه