اخبار داغ

نودو ششمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار شد

نودو ششمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار شد
نودوششمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک صبح امروز با ریاست دکتر صالحی امیری در سالن جلسات استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در ابتدای این نشست دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ضمن گرامیداشت هفته بسیج، یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی بخصوص شهدای بسیجی ورزشکار گزارش جامعی از سفر خود و هیات همراه به کشور امارات و حضور در نشست مجمع عمومی و هیات اجرایی شورای المپیک آسیا  ارائه و بر ضرورت تقویت تعاملات بین المللی ورزشی تاکید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
درادامه علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی به ارائه گزارشی از فعالیت ها و برنامه های خود برای حضور قدرتمندانه در بازیهای آسیایی هانگژو ارائه کرد که ضمن تقدیر از زحمات وی و همکارانش در فدراسیون مقرر شد تا حمایت های لازم در خصوص برخی مشکلات این فدراسیون صورت پذیرد.
,
همچنین درخواست برخی فدراسیون ها مبنی بر تغییر ترکیب فعلی اعضای کمیسیون ورزشکاران مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت از سوی هیات اجرایی با هرگونه تغییری در خصوص ترکیب فعلی اعضای کمیسیون ورزشکاران مخالفت گردید.
,
در خاتمه درخواست های واصله برخی فدراسیون های ورزشی مورد بررسی و تصمیمات لازم در این باره اتخاذ گردید.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه