اخبار داغ

نامه وزارت ورزش به فدراسیون بدنسازی؛ مجمع فوق‌العاده ظرف 21 روز آینده برگزار شود

نامه وزارت ورزش به فدراسیون بدنسازی؛ مجمع فوق‌العاده ظرف 21 روز آینده برگزار شود
وزارت ورزش و جوانان در نامه‌ای به رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، خواستار برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده برای پاسخگویی در مورد برخی مسائل رخ داده در این فدراسیون شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وزارت ورزش و جوانان امروز (یکشنبه) با اسال نامه‌ای با امضای مهدی علی‌نژاد معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان برای عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، خواستار برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده ظرف 21 روز آینده شد تا به برخی ابهامات و مسائل پاسخ داده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

چندی پیش تعدادی از روسای هیات های استانی فدراسیون بدنسازی، در نامه‌ای به وزیر ورزش و جوانان خواستار برگزاری مجمع فوق العاده فدراسیون بدنسازی برای رسیدگی به اقدامات رییس فدراسیون بدنسازی شدند و از همین رو وزارت اقدام به ارسال این نامه به رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کرد و خواستار برگزاری مجمع فوق العاده شد.

,

در این نامه با برشمردن ۱۰ مورد از اقدامات منفی رییس فدراسیون در انجام وظایف خود، تاکید شده که مجمع پس از استماع نقطه نظرات اعضا برابر بند یک ماده ۱۴ اساسنامه درباره این موارد و ریاست فدراسیون تصمیم گیری خواهد کرد.

,

فروش سازمان یافته گواهینامه دوره‌های آموزشی، به‌کار گیری افراد دوتابعیتی در امور اجرایی فدراسیون، عدم نظارت بر چگونگی نحوه اعزام  و بازگشت اعضای تیم‌های ملی، دریافت مبالغ قابل توجه از شرکت کنندگان دوره‌های بین‌المللی به صورت دستی، از جمله تخلفاتی است که در نامه ارسالی وزارت آمده و رئیس فدراسیون باید در مجمع فوق العاده به آنها پاسخ دهد.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه