اخبار داغ

مربیان هوادار و مس رفسنجان چه گفتند؟

عنایتی: قرعه سختی در بدو ورود به لیگ برتر داشتیم/ ربیعی: مس را ازنظر روانی آماده کردیم

عنایتی: قرعه سختی در بدو ورود به لیگ برتر داشتیم/ ربیعی: مس را ازنظر روانی آماده کردیم
مربیان هوادار و مس رفسنجان پیش از بازی هفته هفتم لیگ برتر در نشست مطبوعاتی صحبت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا عنایتی سرمربی هوادار در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار داشت: دو سال از آمدن‌مان به رفسنجان می‌گذرد. زمانی که هر دو تیم در لیگ یک بودند. آن فصل مس به لیگ برتر آمدند و ما در فصل دوم آمدیم. البته دو سال پیش در نیم فصل دوم ما اول شدیم ولی باتوجه به امتیازاتی که در نیم فصل اول از دست دادیم، نتوانستیم به لیگ برتر برسیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

او افزود: در بازی دو سال پیش با مس، آقای منصوری به گواه کارشناسان یک پنالتی برای ما نگرفت اما امیدوارم فردا شرایط مساوی باشد و در شرایطی جوانمردانه بازی کنیم. فردا با تیمی بازی داریم که از نظر امکاناتی جزو پنج تیم اول کشور ماست. من آرزوی موفقیت برای این مجموعه دارم البته بعد از بازی با هوادار. ما تمام شرایط بازی فردا را آنالیز کردیم و می‌دانیم با چه حریفی بازی داریم.

,

سرمربی هوادار درباره شرایط میزبانی باشگاه مس گفت: ما کیف کردیم. حتی آن زمانی که در لیگ یک بودیم، میزبانی خوب بود. من همیشه تجربه خوبی از سفر به کرمان داشتم. انتظار هم از باشگاهی با این امکانات همین است و من همیشه احترام خاصی برای مس رفسنجان و کرمان داشتم. امیدوارم فردا بازی خوبی باشد و نتیجه در داخل بازی رقم بخورد.

,

عنایتی در ادامه درباره شرایط تیم خودش توضیح داد: ما بازی به بازی بهتر شدیم. ما قرعه سختی در بدو ورود به لیگ برتر داشتیم. ما سه، چهار بازی با تیم‌های بالای جدول بازی کردیم و با توجه به این که از یک فضا، به فضای بزرگ‌تری رسیده بودیم، هفته به هفته بهتر شدیم. ما در کسب نتیجه کم تجربه بودیم. من هر چقدر با خودم فکر می‌کنم نمی‌توانم ساده از اشتباهات داوری عبور کنم.

,

او ادامه داد: هم در بازی با فولاد، هم سپاهان و هم پیکان اشتباهات داوری دخیل بود. داوران عزیز ما که آن‌قدر زحمت می‌کشند، کمی دقت کنند. باید همتی بین دولت، سازمان لیگ و فدراسیون باشد که VAR وارد شود چون برخی تیم‌ها از اشتباهات سهوی داوری سود می‌کنند.

, VAR,

سرمربی هوادار بیان کرد: فوتبالی که در صدر آسیاست خوب نیست که این تکنولوژی را نداشته باشد. ما در همه مسائل مدعی هستیم و ان‌شاءالله این تکنولوژی وارد فوتبال شود.

,

عنایتی در پایان درباره غایبان تیمش در بازی فردا گفت: هنوز مصدومیت محمد قاضی پابرجاست ولی باقی بازیکنان سرحال و شاداب هستند.

,

ربیعی: مس را از نظر روانی آماده کردیم

,

 

,

محمد ربیعی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل هوادار در هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: هوادار تیم خوبی است. این تیم تحت پوشش یک شرکت خوب و مالی قرار گرفته است و بازیکنان خوبی در این اواخر به خدمت گرفته است.

,

وی گفت: چند بازی این تیم را آنالیز کردیم و می‌دانیم  که به هر حال تیم‌های تهرانی و با این شرایط همیشه خطرناک هستند.  از این تیم‌ها درک انگیزشی دارم چون می‌دانم تیم‌هایی که مثل تیم خودمان از لیگ یک به لیگ برتر می‌آیند به هر حال چه میزان از انگیزه و توان خودشان را به کار می‌گیرند.

,

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان بیان کرد: با توجه به بازی سختی که مقابل مسجدسلیمان داشتیم تیم را لحاظ ذهنی و تاکتیکی آماده این بازی کردیم. امیدوارم بتوانیم برنامه‌های مدنظرمان را جلو ببریم و انشاءالله آن تیمی که لایق‌تر و محق‌تر است پیروز میدان باشد.

,

 

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه