اخبار داغ

دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی رشتخوار خبر داد؛

اصلاح نژاد بیش از ۹ هزار رأس دام سبک در رشتخوار

اصلاح نژاد بیش از ۹ هزار رأس دام سبک در رشتخوار
تابنده گفت: طرح اصلاح نژاد دام در ۱۸ روستای رشتخوار با هدف تقویت و ارتقاء وضعیت اقتصادی مردم با تحت پوشش قرار گرفتن بیش از ۹ هزار دام سبک در فاز اول دنبال می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد تابنده دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی در رشتخوار در رابطه با اجرای طرح اصلاح نژاد دام در رشتخوار در گفت و گو با صبح توس؛ گفت: اجرای طرح اصلاح نژاد دام با هدف تقویت و ارتقاء وضعیت اقتصادی مردم در بخش های مختلف این شهرستان دنبال می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با تاکید بر اینکه برای اجرای این طرح بیش از 3 میلیارد تومان هزینه شده است، یادآور شد: نهاد پیشرفت و آبادانی رشتخوار برای اجرای این طرح بیش از 2 میلیارد و 600 میلیون تومان هزینه و 400 میلیون دیگر توسط دامداران در سطح شهرستان هزینه شده است.
دامدار چهارصد میلیون تومان

,
,

تابنده با اشاره به اینکه طرح اصلاح نژاد دام در 18 روستای سطح این شهرستان اجرا می شود، تصریح کرد: در این طرح افزایش بهره وری از 7.0 درصد به 1.3 درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

,

دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی رشتخوار با تاکید بر اینکه در این طرح بیش از 2 میلیارد و 475 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است، بیان داشت: 40 دامدار با تعداد 9000 رأس دام در رشتخوار از این طرح بهره مند شده اند.

انتهای پیام/

,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه