اخبار داغ

مدیر دفتر کانون خادمیاری آستان قدس رضوی در میاندوآب:

پویش "آقا حساب کردند"؛ خانه یک خانواده نیازمند را به آنها بازگرداند

پویش "آقا حساب کردند"؛ خانه یک خانواده نیازمند را به آنها بازگرداند
محمودی گفت:‌ اجرای طرح «آقا حساب کردند» غنیمتی برای مهرورزی به هم‌نوعان شد تا با مشارکت مردم و به دست خادمان امام رضا (ع) یک بدهکار بانکی از بی‌خانمان شدن رهایی یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، تعدادی از شهروندان هستند که وضعیت اقتصادی از یک طرف و شیوع کرونا از طرف دیگر سبب شده تا با مشکلاتی در زندگی خود مواجه شده و دکان کسب و کارها با رکود مواجه شود و برخی که مستأجر بودند در زمینه مشکلات مالی از قبیل پرداخت اجاره منازلشان با مشکل مواجه شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

در این راستا بود که کمپینی ساده اما پر خیر و برکت توسط خدام آستان قدس رضوی راه اندازی شد و در بسیاری از شهرها خیرین و نیکوکاران به تبعیت از خدام شمس‌الشموس و به نیت امام رضا(ع) دست به اقدام خیرخواهانه زدند.

,

این طرح، "آقا حساب کردند" نام گرفت و از آن دست طرح‌هایی بود و است که هم شور داشته و دارد و هم شوق؛ هم مهر داشته و دارد و هم عطوفت؛ هم اشک شوق دارد هم لبخند.

,

حال در تازه‌ترین اقدام در راستای این طرح در شهرستان میاندوآب، حمایت از خانواده‌‍‌ای در دستور کار قرار گرفت که منزل مسکونی‌اش که در رهن بانک بود و در آستانه مزایده قرار داشت و وی توان پرداخت مبلغ اعلامی توسط بانک را نداشت.

,

محمد محمودی مدیر دفتر کانون خادمیاری آستان قدس رضوی در میاندوآب در این زمینه به خبرنگار ما گفت: به دنبال کسب اطلاع از وضعیت یک بدهکار بانکی که منزل مسکونی اش در رهن بانک بود و در آستانه مزایده قرار داشت و وی توان پرداخت مبلغ اعلامی توسط بانک را نداشت، موضوع به خادمیاران اطلاع رسانی شد.

,

وی افزود: با رصد میدانی که توسط نمایندگان کانون دفتر خادمیاری آستان قدس رضوی در میاندوآب و ارتباط با مسئولان بانک و این خانواده گرفتار و تنگدست انجام گرفت، در نخستین گام، میزان بدهی بانکی احصا و در جلسه کانون های تخصصی دفتر خادمیاری آستان قدس رضوی به اطلاع خادمین رسید که مبلغ مورد نظر در همان جلسه به کمک خادمیاران و خیرین جمع آوری شد.

,

محمودی تصریح کرد: پس از جمع آوری مبلغ مورد نظر و در حالی که امروز قرار بر مزایده این منزل مسکونی بود، مسئول دفتر کانون خادمیاری آستان قدس رضوی و جمعی از خادمیاران به صورت حضوری در بانک حضور یافته و قبل از برگزاری مزایده، مبلغ بدهی این خانواده گرفتار را تسویه کردند.

,

مدیر دفتر کانون خادمیاری آستان قدس رضوی در میاندوآب اظهار کرد: در این زمینه ۱۰۰ میلیون ریال توسط خیرین و خادمیاران و مبلغی نیز توسط بانک طبق قانون تخفیف داده شد تا با تسویه بدهی این فرد، مزایده منزل مسکونی وی که سرپناه خود و خانواده اش بود انجام نگیرد و دل خانواده ای از این اقدام شاد و لوح سپاسی نیز به پاس این عمل خیر از طرف رئیس بانک به نمایندگی به کانون خادمیاری آستان قدس رضوی میاندوآب اهدا شود.

,

آری؛ وقتی جوشش از سمت شمس‌الشموس باشد، خیران و نیکوکاران نیز پای کار می‌آیند؛ کدام حرکت بوده که از سوی خدام بارگاه حضرت کلید خورده باشد و مردم پای کارش نیامده باشند؟ و اجرای طرح «آقا حساب کردند» نیز فرصت غنیمتی برای مهرورزی به هم‌نوعان است که با مشارکت مردم و به دست خادمان حضرت رضا (ع) محقق شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه