اخبار داغ

مدیر امور املاک و اراضی آستان قدس رضوی سرخس:

آمادگی آستان‌ قدس‌ رضوی برای تامین رایگان زمین مسکن ملی در سرخس/ اداره کل شهرسازی به مکاتبات آستان‌قدس‌ پاسخ نداده است

آمادگی آستان‌ قدس‌ رضوی برای تامین رایگان زمین مسکن ملی در سرخس/ اداره کل شهرسازی به مکاتبات آستان‌قدس‌ پاسخ نداده است
برهمند گفت: آستان‌ قدس‌ رضوی طی ۲ مکاتبه با مدیرکل راه‌ و شهرسازی خراسان‌ رضوی آمادگی خود را برای هرگونه همکاری و حتی تامین رایگان زمین مسکن ملی و سایر طرح‌های دولتی اعلام کرده که تاکنون بی‌جواب مانده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا برهمند، مدیر امور املاک و اراضی آستان قدس رضوی سرخس در گفت‌وگو با صبح توس، درباره مطالبه‌گری امام جمعه سرخس در رابطه با تامین زمین برای نهضت ملی مسکن اظهار کرد: ضمن تشکر از پیگیری‌های همه‌جانبه امام جمعه شهرستان، آستان قدس رضوی در دو سال گذشته ۲ هزار مترمربع زمین با اقساط ۸ ساله برای جوانان تامین کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: همچنین ۳ هزار مترمربع زمین برای افراد تحت پوشش کمیته امداد به‌صورت رایگان و ۱۸ هزار مترمربع زمین اقساطی برای کارمندان در شهر سرخس تامین شده است.

,

مدیر امور املاک و اراضی آستان‌ قدس‌ رضوی سرخس خاطرنشان کرد: در خصوص مسکن ملی هم آستان‌ قدس‌ رضوی طی ۲ مکاتبه با مدیرکل راه‌ و شهرسازی خراسان‌ رضوی آمادگی خود را برای هرگونه همکاری و حتی تامین رایگان زمین مسکن ملی و سایر طرح‌های دولتی اعلام کرده که تاکنون بی‌جواب مانده است.

,

ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن چند وقتی است شروع شده اما در مرحله‌ انتخاب شهر محل درخواست ساخت مسکن طبق بررسی‌های خبرنگار ما نامی از شهر سرخس نیست و فقط نام شهر مزداوند از شهرستان سرخس به چشم می‌خورد.

,

با این شرایط دولت فعلا برنامه‌ای برای ساخت مسکن در شهر سرخس ندارد و این یعنی جوانان شهر سرخس فعلا نباید امیدی به ساخت مسکن توسط دولت داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه