اخبار داغ

دادستان بابل:

حرکت در مسیر شهدا وظیفه همه مسئولان است

حرکت در مسیر شهدا وظیفه همه مسئولان است
اسماعیل ملاکریمی با بیان اینکه رسالت مهم مسئولان قدم گذاشتن در مسیر شهداست، گفت: شهدا در راه ولایت گام برداشتند و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نکردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از بلاغ، حجت‌الاسلام اسماعیل ملاکریمی صبح امروز در برنامه یکشنبه‌های شهدایی ویژه گرمیداشت یاد و نام شهید والامقام «یوسف رضا شریفی» که در مسجد جامع شهر کتاب برگزار شد با بیان اینکه مردم ولی نعمت ما هستند، اظهار کرد: مردم شریف ایران عزیز جان خود را در مسیر انقلاب فدا کردند، ما در قبال خون شهدا مسئولیت داریم، خداوند لعنت کند مدیرانی را که به صندلی خدمت تکیه بزند و گام برندارد.
وی افزود: چه کسی می‌تواند جواب مادران شهدا را بدهد، آن‌هایی که جوانشان گمنام است و درب خانه‌شان همیشه باز است، چه کسی جواب این خانواده‌ها را می‌دهد؛ آن مسئولی که دچار فساد است؟
دادستان عمومی انقلاب بابل تصریح کرد: امروز ما افتخار می‌کنیم که خدمت‌گزار مردم هستیم، باید جوابگوی خون شهدا باشیم، امروز ببینید رزمندگان ما چگونه در مقابل دشمنان ایستادند، همین‌هایی که حتی کفش و پوتین نداشتند، با قدرت ایمان کاری کردند کسی جرأت ندارد به کشورمان چپ نگاه کند‌.
حجت‌الاسلام ملاکریمی تاکید کرد: امنیت برای ما اول و آخر است، کسی که بخواهد در این شهرستان دنبال نوامیس مردم و مواد مخدر باشد به شدت با آن‌ها برخورد می‌کنیم، آمارهای کشفیات ما را ببینید در کمترین ساعات ماموران ما در صحنه جرم حضور دارند، اینها خواب ندارند و با کسانی که امنیت را از مردم سلب کنند مقابله می‌کنند. 
وی با اشاره به فقر اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی گفت: فردی که به دوستش پیامک می‌فرستد برویم دزدی، خودروی ۲۰۶ من نیاز به تعمیر دارد فقیر است؟ خیر، اینها باید بدانند امنیت خط قرمز ما است، قانون فصل‌الخطاب است.
وی با اشاره به خاطره‌ای از سال ۱۳۶۷ در منطقه جنگی تاکید کرد: در آن دوران فرماندهان ما  در حال برپایی نماز شب شهید می‌شدند، اینطوری برای مملکت سربازی کردند که امروز افتخار ما این است که هر چه داریم از شهدا است.
دادستان عمومی انقلاب بابل در پایان گفت: حالا ما بگوییم شدیم دادستان، فرماندار، این افتخار است؛ دغدغه داشتن و کار شبانه‌روزی در کنار خدمت به مردم افتخار است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه