اخبار داغ

باقری:

ایران با اراده جدی وارد مذاکرات وین شده است

ایران با اراده جدی وارد مذاکرات وین شده است
معاون سیاسی وزارت امور خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران با یک اراده جدی و با یک تدارک قوی برای لغو تحریم های ظالمانه وارد گفتگوهای وین شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه در گفتگو با صداوسیما با بیان اینکه ایران با یک اراده جدی و با یک تدارک قوی برای لغو تحریم‌های ظالمانه وارد گفتگوهای وین شده است، گفت: ترکیب هیئت جمهوری اسلامی ایران نشان‌دهنده این عزم و جدیت جمهوری اسلامی برای برداشتن گام‌هایی جدی در زمینه لغو تحریم‌های غیرقانونی و ظالمانه آمریکائی‌ها علیه ملت ایران دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, وین, عزم,

وی افزود: امیدواریم این گفتگوها به صورت مؤثر برای تأمین هدف جمهوری اسلامی ایران در زمینه لغو این تحریم‌ها نقش داشته باشد.

,

معاون سیاسی وزارت امور خارجه با اشاره به اینکه در این دور از گفتگوها تمرکز و اولویت اصلی بر لغو تحریم‌ها خواهد بود و دوره زمانی هم برای این دور از گفتگوها نمی‌توان پیش بینی کرد، تاکید کرد: در جلسه افتتاحیه که عصر دوشنبه در وین برگزار می‌شود چشم‌انداز آتی این دور از گفتگوها مورد بحث هیئت‌ها قرار می‌گیرد.

, هم برای, جلسه,

باقری اضافه کرد: به احتمال قوی روز دوشنبه چارچوب و دوره زمانی این دور از گفتگوها مشخص می‌شود.

,

وی اظهار داشت بحث‌های مختلف و مفیدی را هم با دو طرف روس و چین برای آمادگی آغاز گفتگوهای ایران و ۱+۴ در دور جدید گفتگوها که ۸ آذر در وین برگزار می‌شود، داشتیم.

, اظهار داشت, روس,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه