اخبار داغ

‍ استاندار جدید ایلام:

نگاهم بر ارزش ها و مبارزه با مفاسد است/ استفاده از نیروهای ارزشی براساس بیانیه گام دوم انقلاب

نگاهم بر ارزش ها و مبارزه با مفاسد است/ استفاده از نیروهای ارزشی براساس بیانیه گام دوم انقلاب
‍ استاندار جدید ایلام گفت: نگاهم بر ارزش ها و مبارزه با مفاسد است همچنین ایلام در زمینه های مختلف حرفی برای گفتن دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ، “حسن بهرام نیا” ، استاندار جدید ایلام در آیین تودیع و معارفه استانداران ایلام گفت: بنده افتخار نداشتم در افتتاحیه این کنگره بزرگ خادمی این کنگره را داشته باشم اما سپاسگزارم که این توفیق خدمتگزاری و نوکری به مردم را همزمان و متقارن شده با کنگره بزرگ شهدای سرافراز ایلام

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

وی افزود: عطر دل انگیز فضای شهدا نه تنها در استان بلکه در سراسر ایران اسلامی، قابل استشمام و روح انگیز است‌.

,

بهرام نیا در ادامه گفت: خدا را شاکرم که بار دیگر توفیق خدمتگزاری مردم ایلام را به بنده عطا کرد، هر کس توفیق خدمتگزاری در این استان با این قدمت تاریخی داشته باشد، باید افتخار کند.  

,

وی عنوان کرد: از وزیر کشور و هیئت دولت سپاسگزارم که به بنده اعتماد کردند. با همت همه و با هم آوایی و اخلاق‌مداری و منشور و میثاق نامه دولت کریمه امیدواریم خدمات ارزشمندی بر جای بگذاریم.

,

استاندار جدید ایلام گفت: از زحمات برادر خوبم آقای نوذری تقدیر و تشکر می کنم. امیدوارم پاسخ اعتماد به بنده را در کارنامه ای درخشان داده باشم.

,

وی عنوان کرد: ظرفیت های بالقوه ای در استان است که بخشی بالفعل شده است، اما این بالفعل شده کامل نیست و باید این زنجیره ارزش را بیشتر کنیم.

,

بهرام نیا بااشاره به ظرفیت های استان ایلام گفت: ایلام در حوزه های مختلفی همچون انرژی حرف برای گفتن دارد و ۱۱ درصد منابع گازی در استان ایلام است و باید از این ظرفیت ها در جهت توسعه استان گام برداریم.

,

وی بیان داشت: هر دولتی که روی کار می آید افراد را انتخاب می کنند و گزینه ها مطرح می شوند، از امروز فصل جدیدی را آغاز کنیم برای توسعه استان.  

,

استاندار جدید ایلام گفت: نگاهم بر ارزش ها و مبارزه با مفاسد است و استفاده از نیروهای ارزشی براساس بیانیه گام دوم انقلاب است.

,

 

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه