اخبار داغ

دختر لژیونر تبریزی مطرح کرد؛

رویاهای فوتبالی در ترکیه/ با تراکتور بزرگ شدم

رویاهای فوتبالی در ترکیه/ با تراکتور بزرگ شدم
مبینا اعتمادی می گوید: دوست داشتم در یکی از تیم های ترکیه بازی کنم چون به زبان ترکی استانبولی تسلط دارم و در اینجا می توانم راحت ورزش را ادامه دهم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از تبریز بیدار مبینا اعتمادی ملی پوش تبریزی و ۲۰ ساله فوتبال ایران با عقد قراردادی یک ساله به تیم «Kireç burnu» استانبول در سوپرلیگ ترکیه بالاترین سطح فوتبال این کشور پیوست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریز بیدار,

او که هافبک میانی بازی می‌کند، سابقه ۷ سال حضور در رده‌های سنی مختلف تیم ملی را در کارنامه دارد.

,

سراغ مبینا اعتمادی رفته ایم تا در یک گپ و گفت کوتاه و صمیمی به رویاهای فوتبالی او در اروپا بپردازیم.

,

عشق و رویا با فوتبال

, عشق و رویا با فوتبال,

او در مورد تیم جدید خود به خبرنگار ما می گوید: این تیم سال قبل بین ۱۶ تیم سوپر لیگ ترکیه در رده‌ی هفتم جدول قرار داشت و تقریبا شش هفت سال است که در رده بانوان ترکیه تیم داری می کند.

,

اعتمادی نحوه جذب خود به این تیم سرشناس ترک را چنین بیان می کند: از طرف ایجنت (مدیر برنامه) خود جذب این تیم شدم. فیلم بازی های مرا دیده بودند، سپس به ترکیه دعوت شدم و بعد از چند جلسه تمرین، مورد قبول مربی و مدیران این تیم قرار گرفتم و قرار داد بستم.

,

از او در مورد رویاهای فوتبالی خود می پرسیم و می گوید: دوست داشتم در یکی از تیم های ترکیه بازی کنم چون به زبان ترکی استانبولی تسلط دارم و در اینجا می تونام راحت ورزش را ادامه دهم. هر ورزشکاری آرزو و رویایی در ذهن خود دارد و رسیدن به آن حس خیلی خوب و دلنشینی است. ورزش برای من یک عشق است،  روزی بوده که بدلیل مریض شدن نتوانستم تمرین کنم و اشک ریختم.

,

استعداد ناب دختران فوتبالیست تبریزی 

, استعداد ناب دختران فوتبالیست تبریزی ,

میزان استعدادهای دختران فوتبالیست تبریزی سوال بعدی ما بود که در این مورد به تبریزبیدار می‌گوید: دختران فوتبالیست تبریزی خیلی با استعداد هستند و من به تک تک دوستانم اعتماد دارم و تلاش آنها را می بینیم و مطمئن هستم به بهترین جایگاه می رسند و روزی مزد زحمات خود را می گیرند.

, تبریزبیدار,

با تراکتور بزرگ شدم / اشک برای قهرمانیِ از دست رفته

, با تراکتور بزرگ شدم / اشک برای قهرمانیِ از دست رفته,

از تیم فوتبال تراکتور می گویم و بلافاصله اینگونه جواب می دهد: من با تراکتور بزرگ شدم. وقتی بچه بودم به دیدن بازی های تراکتور می‌رفتیم. یک روز در ورزشگاه آزادی تهران بازی تراکتور و پرسپولیس بود، به بابا گفتم آیا روزی می شود من هم فوتبال بازی کنم؟

,

اعتمادی ادامه می دهد: حتی شده که به خاطر  تراکتور گریه کرده ام، دقیقا روزی که در بازی آخر اگر تراکتور می برد قهرمان می شد ولی به خاطر بعضی از مسائل نشد...

,

حمایت نشدن از دختران فوتبالیست تبریزی سوال بعدی ما از مبینا است، او می گوید: دلیل اصلی که خوب حمایت نمی شود را می‌دانم اما این اواخر پیشرفتی در فوتبال تبریز دیده می شود، تیم صبا مهر تبریز خوب شروع کرده و امیدوارم سال های بعد در لیگ برتر نیز تیم داشته باشیم.

,

این لژیونر فوتبال تبریز در پایان از خانواده خود تشکر کرده و می گوید: پدر و مادرم و برادر عزیزتر از جانم هیچ موقع مرا در راه اهدافم تنها نگذاشته و حمایت کردند. از شما هم بخاطر این مصاحبه تشکر می کنم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه