اخبار داغ

امام جمعه ایلام :

استاندار جدید ایلام هموارکننده مسیر توسعه استان باشد

استاندار جدید ایلام هموارکننده مسیر توسعه استان باشد
امام جمعه ایلام گفت: استاندار جدید ایلام هموارکننده مسیر توسعه استان باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ، حجت‌الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار روز دوشنبه در آیین تودیع و معارفه استاندار ایلام با حضور وزیر کشور اظهار داشت: پذیرش مسئولیت در نظام اسلامی امری بسیار خطیر و حساس است چرا که در اسلام اصل بر شایسته سالاری است و اگر افرادیکه خود را در معرض مهم قرار می دهند از شرایط لازم برخوردار نباشند در حق جامعه مرتکب ظلم بزرگی شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

وی با اشاره به روحیه رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس تاکید کرد: رزمندگان در پذیرش مسئولیت فرماندهی بسیار حساس بودند و اگر احساس می کردند ویژگی های لازم را ندارند به هیچ وجه آنرا قبول نمی کردند که نشان دهنده روحیه الهی این عزیزان بود.

,

امام جمعه ایلام با بیان اینکه این استان الگوی ایثار، پایمردی و مشهد شهدای والامقام و امروز نیز پایتخت خادمان اربعین حسینی است، یادآور شد: خدمت در چنین مکانی شایستگی والایی را می طلبد و همه مدیران باید با این روحیه وارد عرصه شوند.

,

حجت الاسلام کریمی تبار از تمامی نخبگان و فعالان سیاسی که برای پذیرش مسئولیت استانداری خود را مطرح و عرضه کردند، خواست: امروز باید فضای رقابت به همدلی، وحدت و تلاش برای حل مشکلات مردم تبدیل شود.

,

امام جمعه ایلام گفت: استاندار جدید ایلام از نیروهای تیپ انصارالحسین(ع) دوران دفاع مقدس در ایلام بوده و امیدواریم با همین روحیه نیز در مسند استانداری برای حل مشکلات استان حرکت کند.

,

حجت‌الاسلام کریمی تبار تلاش برای تحقق مصوبات سفر رییس جمهوری به ایلام را از اولویت های کاری استاندار جدید عنوان کرد و افزود: همه باید در جهت بالفعل کردن ظرفیت های استان حرکت کنند.

,

 

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه