اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

نتیجه اعتماد به غرب، روسیاهی دولت قبل بود/ افزایش رفاه اجتماعی در جامعه، دشمن را نا امید می‌کند

نتیجه اعتماد به غرب، روسیاهی دولت قبل بود/ افزایش رفاه اجتماعی در جامعه، دشمن را نا امید می‌کند
محمدجواد خادمی با بیان اینکه رویکرد دولت گذشته نگاه به غرب بود و نتیجه‌ای برای کشور نداشت، گفت: سیاست خارجی دولت جدید که با همسایگان ارتباط گرفته و سرنوشت کشور را به توانمندی داخلی گره زده، یک موفقیت بزرگ است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" با بیان اینکه رویکرد دولت گذشته نگاه به غرب بود و نتیجه ای برای کشور نداشت، گفت: سیاست خارجی دولت جدید که با همسایگان ارتباط گرفته و سرنوشت کشور را به توانمندی داخلی گره زده، یک موفقیت بزرگ است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
محمدجواد خادمی ادامه داد: آمریکا به‌واسطه رفتارها و زیاده‌خواهی‌هایی که در جهان داشته غیرقابل‌ اعتماد بوده و هژمونی خود را از دست داده است.
,
این کارشناس با بیان اینکه استکبارستیزی با خون مردم ایران عجین شده است، تصریح کرد: اتفاقات اخیر در افغانستان خوی شیطانی غرب را نشان داد، بنابراین غربگرایان داخلی از این مهم عبرت بگیرند.
,
خادمی، تقویت باورهای دینی را اقدامی کارآمد برای استکبارستیزی دانست و گفت: چنین رشادت و مجاهدتی موفقیت در جنگ فرهنگی را به همراه دارد.
,
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: مسئولان با افزایش رفاه اجتماعی و امیدآفرینی در جامعه، رضایت مندی داخلی را رقم می زنند و از طرفی هم دشمن به سبب مشاهده رفاه عمومی مردم نا امید خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه