اخبار داغ

با حضور استاندار؛

فرماندار جدید دیلم معارفه شد

فرماندار جدید دیلم معارفه شد
در آیینی با حضور استاندار بوشهر "ناصر کشاورزی" به‌عنوان فرماندار جدید دیلم معرفی شد و از زحمات "احمد دشتی"؛ فرماندار سابق این شهرستان تجلیل و تقدیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر در آیین تکریم و معارفه فرمانداران شهرستان دیلم اظهار کرد: باید کاری کنیم که مردم همیشه ما را قبول داشته باشند و قدردان نظام و رهبری باشند باید کاری کنیم که رفتارمان با صاحبان انقلاب یک رفتار محترمانه و خدمتگزارانه و خالصانه باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

محمدی‌زاده افزود: باید اذعان کرد که دیلم در حوزه‌های مختلف ظرفیت‌های بالایی دارد و این ظرفیت‌ها باید توسط مسئولان شکوفا شوند.

,

استاندار بوشهر ابراز کرد: در خصوص پروژه نیمه‌تمام سد چم شیر و سهمیه اولیه‌ای که مدنظر بود و ۳۶ هزار هکتار از اراضی دشت لیراوی و بخشی از دشت حیات داوود آبیاری بکند با وزیر نیرو صحبت شده است و قول مساعد دادند.

,

وی خاطرنشان‌ کرد: احیای شهرک صنعتی و توسعه حوزه آبزی و آبزی‌پروری و گردشگری دیلم از دیگر برنامه های مدیریت استان برای توسعه و رونق این شهرستان  است.

,

محمدی‌زاده بیان کرد: در سفر هیات دولت سیزدهم به استان بوشهر طرح ایجاد موج شکن و اسکله مناسب برای  دیلم، گناوه و بندر ریگ مصوب شد و تا سال آینده عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

,

استاندار بوشهر  گفت: مردم و جوانان دیلمی دارای پتانسیل بالایی هستند و برای مدیریت استان هم باید از این ظرفیت استفاده کنیم.

,

وی بیان کرد: فرماندار جدید دیلم از پیشکسوتان جهاد و شهادت با ۲۴ سال پیشینه کار اجرایی و مدیریتی است.

,

محمدی‌زاده اظهارکرد: در این راستا با بررسی‌های که کردیم ویژگی‌های اخلاقی و منش رفتاری و تجربه ایشان به گونه ای بود که  شاخص های مناسب خدمت در شهرستان دیلم را دارا است.

,

در انتهای این مراسم از زحمات احمد دشتی قدردانی شد و ناصرکشاورزی به عنوان فرماندار جدید دیلم معارفه شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه