اخبار داغ

گزارش تصویری؛

نگاهی به ورزش گچساران در هفته بسیج+تصاویر

نگاهی به ورزش گچساران در هفته بسیج+تصاویر
اجرای فعالیت‌ها و مسابقات ورزشی مختلف با رویکرد ایجاد نشاط در بین بسیجیان بخشی از ویژه‌برنامه‌های هفته بسیج در گچساران بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس؛ ۷۸ ویژه برنامه هفته بسیج برای اجرا در سطح ناحیه، حوزه ها، کانون ها و پایگاه‌های مقاومت برنامه ریزی شد که از ۲۹ آبان تا ۶ آذر نیز به اجرا درآمدند درحالی که اجرای فعالیت ها و مسابقات ورزشی با رویکرد ایجاد نشاط در بین بسیجیان نیز بخشی از این ویژه برنامه ها در گچساران بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
سرهنگ باقر پسنده،فرمانده سپاه ناحیه گچساران در این خصوص گفت: هفته بسیج در حقیقت بهترین فرصت برای یادآوری نقش آفرینی‌های صادقانه و رشادت های مجاهدانه بسیجیان در طول حیات انقلاب اسلامی و نیز بهانه‌ای برای زنده نگه داشتن روح بسیجی و ارزش ها در آحاد مردم، به ویژه جوانان پرشور و مدافعان ولایت است.
,
وی افزود: بخشی از ویژه برنامه های گرامیداشت هفته بسیج انجام فعالیت ها و مسابقات ورزشی با رویکرد ایجاد نشاط در بین بسیجیان بود ،هرچند در شهرستان گچساران نیز بسیجیان در انجام  امور و فعالیت‌های ورزشی پیشگام هستند و در کنار همه رسالت‌ها و خدمت‌رسانی‌های بسیج، ورزش را یک اولویت می‌دانند.
,
پسنده ادامه داد: در طول هفته بسیج شاهد برنامه‌های ورزشی خوبی توسط بسیجیان در سطح شهرستان بودیم که به نوعی این موضوع نیزقابل تقدیر است، بنابراین یکی از برنامه های مهمی که بسیج در حوزه ورزش باید به آن توجه کند کشف استعدادهای ورزشی نوجوانان، جوانان و درنتیجه حمایت از آنها خواهد بود.
,
فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: اعزام تیم "رزم پرتوما" این ناحیه به مسابقات استانی(یاسوج) با ۹ورزشکار و کسب ۶ مدال رنگارنگ،اعزام تیم "پارکور" آقایان به مسابقات استانی با ۲۱ ورزشکار و کسب مقام قهرمانی، برگزاری مسابقات تفنگ بادی ۱۰ متر آقایان با شرکت ۸۵ ورزشکار، برگزاری مسابقات تفنگ بادی ۱۰ متر بانوان با حضور ۷۴ ورزشکار نیز از جمله این مسابقات ورزشی بود.
,
وی افزود: همچنین برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی بانوان با حضور ۲۷ ورزشکار، برگزاری مسابقات دو و میدانی بانوان با حضور ۲۳ ورزشکار، برگزاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی در ۲ رده سنی نونهالان و نوجوانان، برگزاری مسابقات بوکس انتخابی استان به میزبانی گچساران و قهرمانی تیم میزبان،همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی،برگزاری مسابقه دو و میدانی ۴۰۰ متر آقایان در دو رده سنی، برگزاری مسابقات دارت و نیز برگزاری مسابقات بومی محلی از اهم مسابقات ورزشی برگزار شده در هفته بسیج این شهرستان بود.
,
گفتنی است این مسابقات ورزشی به همت تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج گچساران گرامیداشت هفته بسیج برگزار،که به نفرات برتر در هر رشته ورزشی نیز جوایزی اهدا شد.
,

 

انتهای پیام/

,

 

انتهای پیام/

,

 

انتهای پیام/

,

 

انتهای پیام/

,

 

انتهای پیام/

,

 

انتهای پیام/

,

 

انتهای پیام/

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه