اخبار داغ

پرسپولیس ۱ - نفت م.س. صفر؛

لیگ برتر فوتبال| ۳ امتیاز ناپلئونی سرخ‌پوشان در آستانه دربی/ پرسپولیس، استقلال را پشت سر گذاشت

لیگ برتر فوتبال| ۳ امتیاز ناپلئونی سرخ‌پوشان در آستانه دربی/ پرسپولیس، استقلال را پشت سر گذاشت
دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت م.س. با پیروزی سرخ‌پوشان خاتمه یافت.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان طی دیداری در چارچوب هفتۀ هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت ۱۸ امروز (دوشنبه - ۸ آذرماه) و در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یک‌دیگر رفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

دیدار دو تیم به علت بروز ناهماهنگی و اختلاف بین شرکت توسعه و نگهداری از اماکن ورزشی و سازمان لیگ فوتبال بر سر پرداخت اجاره‌بهای مجموعه ورزشی آزادی و تبلیغات محیطی، با بیش از ۳۰ دقیقه تأخیر برگزار شد که این مسئله از رونق دقایق ابتدایی نیمه نخست بازی تا حد زیادی کاست.

,

سرخ‌پوشان در نیمه نخست برای رسیدن به دروازه حریف و گشودن آن تلاش بسیاری کردند اما موقعیت‌ها یکی پس از دیگری با اشتباه و بی‌دقتی مهاجمان از دست رفت و یک صحنه مشکوک به پنالتی هم در محوطه جریمه نفت م.س. رخ داد.

,

در نیمه دوم موج حملات سرخ‌پوشان میزبان به سمت سنگر میهمان نفتی ادامه یافت و بالاخره روی اشتباه گلر تیم مسجدسلیمانی و توسط مهدی عبدی، دروازه شاگردان فراز کمالوند گشوده شد.

,

در ادامه مهدی عبدی باز هم فرصتی طلایی برای دبل داشت اما با بی‌دقتی توپ را مقابل دروازه خالی به آسمان کوبید تا بازی با همان نتیجه خاتمه یابد.

,

با این نتیجه پرسپولیس در جدول رده‌بندی بالاتر از استقلال جای گرفت تا در آتسانه دربی، کاملاً از شرایط بحران خارج شود.

,

پرسپولیس ۱
گل: مهدی عبدی (۵۰)

, پرسپولیس ۱, پرسپولیس ۱,
,

نفت م.س. صفر
گل:

, نفت م.س. صفر,
,
ترکیب پرسپولیس: حامد لک، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، مهدی ترابی، وحید امیری، مهدی عبدی و عیسی آل‌کثیر.
,
ترکیب نفت: علی محسن‌زاده، مجتبی لطفی، محمد بلبلی، امیر روستایی، میثم نقی‌زاده، محمدمهدی احمدی، مجید عیدی، مسلم مجدمی، سجاد حیدری مقدم، علی عبدالله‌زاده و هاتف نادری.
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه