اخبار داغ

برگزاری مانور زلزله تا اعزام فوری آمبولانس ۱۱۵ به ماموریت واقعی در لنده+تصاویر

برگزاری مانور زلزله تا اعزام فوری آمبولانس ۱۱۵ به ماموریت واقعی در لنده+تصاویر
امروز و همزمان با سراسر کشور بیست‌وسومین مانور زلزله و ایمنی با محوریت تاب‌آوری جامعه با حضور دستگاه‌های امدادرسان در دبیرستان پسرانه کار و دانش لنده برگزارشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس، امروز و همزمان با سراسر کشور بیست‌وسومین مانور سراسری زلزله با حضور دستگاه‌های امدادرسان از جمله جمعیت هلال احمر، اورژانس115، آتش نشانی، شبکه بهداشت و درمان، شرکت گاز، آموزش و پرورش، سپاه و بسیج و اعضای شورای اداری در محل دبیرستان پسرانه کار و دانش شهر لنده برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

هدف از برگزاری این مانور، آموزش دانش‌آموزان در مواقع بحران است چرا که مباحث آموزشی بحران باید از مقاطع تحصیلی آغاز شود و برگزاری چنین مانورهای می تواند پیش زمینه ای برای پیشگیری از بروز حوادث مختلف در زمان بحران ها باشد.

,

سیدعلی توحیدی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان لنده گفت: در این مانور دانش آموزان علاوه بر آشنایی با طریقه استفاده از جان پناه های ایمن، طریقه حمل مصدومان در زلزله، طریقه انتقال و اعزام مصدمان در حوادث و طریقه درمان مصدومان را فراگرفته اند.

,

وی افزود: این مانورها نقش مهمی در پیشگیری از حوادث در زمان بحران ها دارد لذا توجه به امر آموزش یکی از مهمترین نیازمندی‌های در مدارس و جامعه است.

,

محسن خلیلی رئیس اورژانس 115 لنده در حاشیه این مانور گفت: باتوجه به حضور فعال پرسنل اورژانس 115 در این مانور بنا به دریافت گزارشی مبنی بر نیاز فوری یک بیمار قلبی به عملیات اورژانسی در ادامه راه آمبولانس 115 به ماموریت ذاتی خود برای نجات بیمار نیازمند اعزام شد.

,

این مانور با همکاری اداره آموزش و پرورش و جمعیت هلال احمر شهرستان لنده و دبیرستان کارودانش برگزارشد.

,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه