اخبار داغ

حریفان قدرتمندی در مسابقات آزاد جهانی حضور داشتند

میرحسینی: از عملکردم تا حدودی راضی ام/ امتیازات ریاض زمینه حضورم در گرندپری تکواندو را فراهم می‌کند

میرحسینی: از عملکردم تا حدودی راضی ام/ امتیازات ریاض زمینه حضورم در گرندپری تکواندو را فراهم می‌کند
دارنده مدال برنز مسابقات آزاد جهانی ریاض گفت: سطح فنی مسابقات بسیار بالا بود و حریفان قدرتمندی در این رقابت‌ها حضور داشتند که همگی برای کسب خوش‌رنگ‌ترین مدال تلاش کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو؛ ملیکا میرحسینی که موفق به کسب مدال برنز در مسابقات آزاد قهرمانی جهان تکواندو زنان 2021  - ریاض شد، اظهار داشت: سطح فنی مسابقات بسیار بالا بود و حریفان قدرتمندی در این رقابت‌ها حضور داشتند که همگی برای کسب خوش‌رنگ‌ترین مدال تلاش می‌کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: خدا را شکر موفق به کسب مدال برنز در این رقابت‌ها شدم و تا حدودی از عملکرد خودم راضی هستم؛ سخت‌ترین مبارزه من برابر نماینده قزاقستان بود چراکه عناوین خوبی در کارنامه دارد و رنک چهار جهان را به خود اختصاص داده اما توانستم او را شکست بدهم.

,

تکواندوکار وزن 73- کیلوگرم کشورمان در ادامه گفت: در مرحله نیمه‌نهایی با نماینده روسیه مبارزه کردم که متاسفانه نتیجه را در راند طلایی واگذار کردم تا سهم من از این رقابت‌ها مدال برنز باشد.

,

میرحسینی در پایان گفت: بیشتر تورنمنت‌های آزاد G1 یا G2 است اما این رقابت‌ها که برای اولین بار برگزار شد با توجه به اهمیتی که برای فدراسیون جهانی داشت از گرید 4 برخوردار بود  و عنوان جهانی داشت. با کسب مدال برنز این مسابقات توانستم 14 امتیاز بدست آورم، پیش از این هم در رویدادهای بین‌المللی به میزبانی ایران امتیاز کسب کردم که اخذ این امتیازات تاثیر به سزایی در قرار گرفتن من در میان  نفر30 برتر رنکینگ دارد و زمینه حضور من در مسابقات گرندپری را فراهم می‌کند.

, G1, G2,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه