اخبار داغ

ورود رییس فدراسیون دوومیدانی بلاروس به ایران

دیدار نایب رئیس کنفدراسیون دوومیدانی اروپا با دبیرکل کمیته المپیک/ تیخن: ما در پرتاب‌ها قوی هستیم

دیدار نایب رئیس کنفدراسیون دوومیدانی اروپا با دبیرکل کمیته المپیک/ تیخن: ما در پرتاب‌ها قوی هستیم
ایوان تیخن بامداد امروز با استقبال رییس فدراسیون دوومیدانی وارد ایران شد و پس از حضور در فدراسیون دوومیدانی با دبیرکل کمیته ملی المپیک دیدار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش روابط عمومی دوومیدانی، ایوان تیخن رییس فدراسیون دوومیدانی بلاروس که سابقه کسب چندین مدال جهانی و المپیک را در کارنامه دوران ورزشی خود دارد بامداد امروز با استقبال هاشم صیامی و علی رضایی دبیر فدراسیون وارد کشورمان شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نایب رییس کنفدراسیون دوومیدانی اروپا در بدو ورود به کشورمان ضمن ابراز خورسندی از سفر به ایران گفت: من دوستان خوبی در میان ورزشکاران کشور شما دارم و همیشه رابطه نزدیک و تنگاتنگی با آنها داشته ام.

,

وی افزود: من شناخت خوبی از پتانسیل‌های دوومیدانی ایران دارم و مطمئن هستم با همکاری یکدیگر می توانیم اتفاقات خوبی را برای ورزش دوومیدانی در هر دو کشور رقم بزنیم.

,

تیخن ادامه داد: امیدوارم در جریان این سفر تفاهمات خوبی میان روسای فدراسیون هر دو کشور ایران و بلاروس صورت پذیرد و این همکاری موجب برقراری تعاملات بیشتر و رشد و توسعه بیش از پیش دوومیدانی هر دو کشور در آینده نزدیک شود.

,

 

,

*دیدار نایب رئیس کنفدراسیون دوومیدانی اروپا با دبیرکل کمیته ملی المپیک

, *دیدار نایب رئیس کنفدراسیون دوومیدانی اروپا با دبیرکل کمیته ملی المپیک, *دیدار نایب رئیس کنفدراسیون دوومیدانی اروپا با دبیرکل کمیته ملی المپیک,

به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ ایوان تیخن نایب رئیس کنفدراسیون دوومیدانی اروپا و رئیس فدراسیون دوومیدانی بلاروس صبح امروز (دوشنبه ۸ آذر) با حضور در محل کمیته ملی المپیک با کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک دیدار و گفتگو کرد.

,

پیش از دیدار ایوان تیخن قهرمان سابق ماده پرتاب چکش جهان و نایب قهرمان المپیک به همراه سعیدی، هاشم صیامی رئیس، علی رضایی دبیر فدراسیون دوومیدانی و احسان حدادی از موزه ورزش بازدید کردند.

,

در این نشست سعیدی ضمن خوشامدگویی به ذکر مواردی در خصوص اهمیت رشته دوومیدانی پرداخت و اظهار کرد: سرمایه گذاری روی رشته دوومیدانی بسیار مهم است و نه تنها باعث توسعه این رشته می‌شود بلکه برای توسعه سایر رشته‌ها نیز موثر خواهد بود.

,

وی تاکید کرد: خوشبختانه فدراسیون دوومیدانی ما فعال است و دوومیدانی کاران خوبی داریم و بلاروس نیز پتانسیل ورزش قهرمانی بالایی دارد و نه تنها در دوومیدانی بلکه در سایر رشته‌ها موفق است. به طور حتم تفاهم نامه بین فدراسیون دوومیدانی دو کشور ایران و بلاروس نتایج خوبی برای هر دو طرف خواهد داشت و کمیته ملی المپیک ایران نیز حداکثر حمایت خود را از دوومیدانی خواهد داشت.

,

در ادامه نایب رئیس کنفدراسیون دوومیدانی اروپا ضمن ابراز خرسندی از حضور در ایران از دیدار با سعیدی اظهار خوشحالی کرد و گفت: دیدار با شما شروع خوبی برای مذاکرات و دیدارهای من در ایران خواهد بود.

,

رئیس فدراسیون دوومیدانی بلاروس افزود: ما در پرتاب‌ها قوی هستیم و از آنجایی که این رشته تکنیکی است، با آموزش به مربیان ایرانی به طور حتم موفقیت‌های خوبی عایدتان می‌شود. ضمن اینکه ما و فدراسیون دوومیدانی ایران هر دو هدفمان کسب مدال المپیک است و وقتی دو رقیب با هم همکاری داشته باشند، نتایج خوبی کسب خواهند کرد.

,

قهرمان سابق ماده پرتاب چکش جهان و نایب قهرمان المپیک در خاتمه ابراز داشت: حمایت های کمیته ملی المپیک از فدراسیون دوومیدانی ما را بر همکاری همه جانبه با فدراسیون دوومیدانی ایران دلگرم تر می کند و قطعا همکاری ورزشی طرفین به نفع دو کشور در این رشته پرمدال خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه