اخبار داغ

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی:

ظرفیت‌های خراسان‌جنوبی در عرصه‌های مختلف دیده شد

ظرفیت‌های خراسان‌جنوبی در عرصه‌های مختلف دیده شد
خوش خبر به سفرهای شهرستانی استاندار خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: سفرهای شهرستان پر برکت بود. هرچند فرصت خدمت آقای ملانوری در پایان دولت محدود بود اما جز صداقت و تلاشی چیزی نبود، نه اقدامات پوپولیستی بود نه جناحی آنچه بود واقعیت بود و توجه به تامین نهاده‌های دامی، جهش مسکن، دارو درمان و افزایش ظرفیت‌های مهم استان در عرصه های مختلف هر کدام در جای خود دیده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، ناصر خوش خبر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار خراسان جنوبی، اظهار کرد: آنچه در جمهوری اسلامی به عنوان یک صفت بارز در نظام مردم سالار دینی ما وجود دارد دست به دست شدن مسئولیت و جابجایی قدرت است که برگرفته از عزم مردم است. مردمی که در انتخابات آگاهانه شرکت کرده و حضور دارند و کاندیدای مورد نظر خود رای می‌دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، , خاورستان، ,

وی با بیان این‌که امروز فلسفه این جلسه دست به دست شدن مسئولیت‌ها است، افزود: آقای ملانوری در شرایطی وارد خراسان جنوبی شد که شرایط خاص بود؛ شرایط کرونایی اما همگرایی بین مردم و مسئولان شکل گرفت و چه کمک‌های مومنانه‌ای در تامین و توزیع شد و پیروز این میدان مردم بودند.

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی بیان کرد: همچنین رهنمودهایی که از طریق نظام مقدس جمهوری اسلامی و ستاد کرونا ابلاغ شد و تک تک توسط مسئولان جامه عمل پوشانده شد.

,

خوش خبر عنوان کرد: استاندار خراسان جنوبی با ورورد به خراسان جنوبی حوزه اقتصاد سیاسیت و سلامت را به خوبی دنبال کرد.

,

وی اظهار کرد: علی رغم شرایط نامناسب در کشور افغانستان و هم مرز بودن با خراسان جنوبی اما مرز استان امن است به گونه‌ای که امنیت سرمایه گذاری در استان فراهم است.

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی گفت: مبادلات مرزی با کشورهای همسایه از مرز ماهیرود باعث شد سیاست به گون‌ ای باشد که همه بهره گیری لازم از این ظرفیت را داشته و استفاده کنیم.

,

خوش خبر افزود: با توجه به سیاست‌های رئیس جمهور وزیر کشور برای تقویت ارتباط مرزهای دیگر بازگشایی شد دوکوهانه، گلورده، ماهیرود و یزدان مرزهایی بود که یکی پس از دیگری با ظرفیت‌هایی که داشتیم و رایزنی هایی که توسط افرادی با کشور افغانستان انجام و بستر فراهم و شاهد بازگشایی یزدان بودیم.

,

وی بیان کرد: در بخش اقتصاد نیز توجه به معیشت، تنظیم بازار و برطرف کردن موانع تولید می‌طلبید که با حضور فعالان عرصه اقتصادی جلسات تنظیم بازار، رفع موانع تولید، شورای معادن و .. در قالب ستاد توسعه خاوران شکل گرفت؛ ستادی که با نظم و انضباط خاص بخش اقتصادی بود.

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی گفت: دربحث خشکسالی و استفاده از ظرفیت قرارگاه آب برای پاسخگویی به نیاز مردم در زندگی که معیشت آنها بر پایه کشاورزی و دامداری است می‌طبید که عدالت در توزیع  آب باشد و در این راستا  شاهد بکار گیری تمام ظرفیت‌ها از شیعه وسنی بودیم.

,

خوش خبر به سفرهای شهرستانی استاندار خراسان جنوبی اشاره و اظهار کرد: سفرهای شهرستان پر برکت بود. هرچند فرصت خدمت آقای ملانوری در پایان دولت محدود بود اما جز صداقت و تلاشی چیزی نبود نه اقدامات پوپولیستی بود نه جناحی آنچه بود واقعیت بود.

,

وی خاطرنشان کرد: توجه به تامین نهاده‌های دامی، جهش مسکن، دارو درمان و افزایش ظرفیت‌های مهم استان در عرصه های مختلف هر کدام در جای خود دیده  شد.

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی به مشارکت ۷۴ درصدی مردم خراسان جنوبی در انتخابات اشاره کرد و گفت: دشمن به فکر عدم حضور مردم در انتخابات بود اما مردم نقشه دشمن را برآب کرده و بالاترین رای را به رئیس جمهور منتخب دادند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه