اخبار داغ

رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌جنوبی تاکید کرد؛

لزوم استفاده از تمام ظرفیت، تفکر و توان برای توسعه خراسان جنوبی

لزوم استفاده از تمام ظرفیت، تفکر و توان برای توسعه خراسان جنوبی
حجت الاسلام نصیرایی گفت: در استان نیاز به این داریم که برای توسعه و پیشرفت از تمام ظرفیت‌ها توان‌ها و افکار استفاده شود و ما هم به عنوان مجلس نهایت همکاری را در مسیر خدمت به مردم و تقویت ارزشها در کنارشان خواهیم داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت الاسلام و المسلمین مجید نصیرایی نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان و رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌جنوبی بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار خراسان جنوبی، اظهار کرد: ستاد خاوران یکی از کارهای خوب آقای ملانوری بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

وی افزود: نیاز امروز کشور این نوع نگاه‌ها، حرکت‌های علمی و تلاش همه مجموعه‌ها است که باید برای رفع مشکلات  بسیج شود و در جهت این‌که مشکلات و موانع را برطف کرد نیاز به یک همگرایی است.

,

رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌جنوبی خطاب به آقای قناعت استاندار جدید خراسان جنوبی؛ گفت: امروز حفظ نظام از اوجب واجبات است حفظ نظام حفظ یک ساختار سیاسی نیست. امروز حفظ نظام حفظ ارزشها و اهدافی است که در این انقلاب برای آن زحمت کشیده شده و هزینه شده است.

,

حجت الاسلام نصیرایی عنوان کرد: اگر هر گونه حرکتی در جهت حفظ و تقویت حفظ انقلاب باشد بالاترین معروف است و هر حرکتی که باعث تضعیف شود از بالاترین منکرات است.

,

وی اظهار کرد: حفظ نظام هم مسئله ساختار سیاسی است و همه توجه به این آرمانها توجه به مسئله عدالت، مسئله فساد ستیزی و مبارزه با مستکبران است و اینها همه جزو مصادیق حفظ نظام است.

,

رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌جنوبی گفت: هر مسئولی اگر نسبت به این موضوعات بی توجه باشد زندگی، رفتار، انتخاب و عملکرد او در راستای تقویت این ارزشها نباشد باید حتما به این نکته توجه داشته باشد که در این مسیر و جهت نیست و کسی که در این مسیر نباشد در جهت تقویت ارزشها نباشد این حرکت حرکت ابتری است ماندگار و موثر نیست. هر کس هر جا و در هر سطحی که است در هر نقطه ای که است اگر عمل و رفتار او کارکرد او تقویت این ارزشها نباشد کارش بی ثمر و بی خاصیت است.

,

حجت الاسلام نصیرایی بیان کرد: آقای قناعت را فردی خوش فکر، بی حاشیه، کاری، نسبت به ارزشهای انقلابی مستحکم، بدون تعارف و البته شخصیت جامع و اینکه با تمام ظرفیت‌ها می‌توانند کار کنند، یافتیم.

,

وی تصریح کرد: در استان نیاز به این داریم که برای توسعه و پیشرفت از تمام ظرفیت‌ها توان‌ها و افکار استفاده شود و ما هم به عنوان مجلس نهایت همکاری را در مسیر خدمت به مردم و تقویت ارزشها در کنارشان خواهیم داشت.

,

رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌جنوبی بیان کرد: در کشور یک تعامل خوبی بین قوای سه گانه شکل گرفته و ما از این موانع به جز اتحاد نمی‌توانیم بگذریم ان‌شاءالله در استان نیز با محوریت نمانیده ولی فقیه همگرایی و تعامل شکل بگیرد وشاهد پیشرفت خراسان جنوبی باشیم.

,

انتهای پیام/

,

 

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه