اخبار داغ

دیدار رییس فدراسیون دوومیدانی بلاروس با وزیر ورزش و جوانان

تیخن: وزیر دوومیدانی کار می تواند باعث رشد دوومیدانی شود/ سجادی: ورزش ایران برای حضور در بلاروس آمادگی دارد

تیخن: وزیر دوومیدانی کار می تواند باعث رشد دوومیدانی شود/ سجادی: ورزش ایران برای حضور در بلاروس آمادگی دارد
وزیر ورزش و جوانان در دیدار رییس فدراسیون دوومیدانی بلاروس بر همکاری های مشترک میان دو کشور به منظور برنامه ریزی برای رشد ماده های مختلف رشته دوومیدانی تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در دیدار با ایوان تیخن با اشاره به شرایط آب و هوایی، جغرافیایی و زیرساخت های ورزشی کشورمان بیان کرد: با توجه به وجود بستر توسعه رشته دوومیدانی در جمهوری اسلامی ایران ما این امکان را داریم تا میزبان تیم های مختلف دوومیدانی از اقصی نقاط جهان باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی مدال های ایران در رویدادهای مهم بین المللی از جمله المپیک را در برخی مواد دوومیدانی را مورد توجه قرار داد و گفت: این آمادگی در ایران وجود دارد که در دو بخش علمی و عملی با بلاروس همکاری مشترک داشته باشیم.

,

وزیر ورزش و جوانان همچنین اعلام کرد که در اولین فرصت پذیرای وزیر ورزش و جوانان بلاروس به منظور تعامل بیشتر در رشته های مختلف ورزشی از جمله دوومیدانی خواهیم بود.

,

حمید سجادی در بخش دیگری از سخنانش رویدادهای مهم پیش روی ورزش ایران و جهان از جمله بازی های آسیایی و المپیک را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: ایران آماده است تا در مسابقات و یا اردوهای مشترک که در کشور بلاروس برگزار می‌شود، حضور پیدا کند.

,

در ادامه این دیدار رییس فدراسیون دوومیدانی بلاروس ضمن قدردانی از وزیر ورزش و جوانان به واسطه برگزاری این نشست گفت: بی تردید وزیر ورزشی که خود از قهرمانان ورزشی و متخصص در رشته دوومیدانی است، می تواند باعث رشد این رشته در ایران و کشورهای اطرف شود.

,

ایوان تیخن با بیان اینکه در گذشته نیز سفری به ایران داشته، زیرساخت‌های ورزش ایران برای رشد ورزش به ویژه رشته دوومیدانی قابل توجه دانست و از برگزاری اردوی مشترک در ایران استقبال کرد.

,

تیخن همچنین از حمید سجادی دعوت کرد تا به دعوت وزیر ورزش و جوانان بلاروس به این کشور سفر داشته باشد.

,

وی از ورزش به عنوان ابزاری برای پیوند کشورها یاد کرد و اظهار داشت: امیدوارم به وسیله دوومیدانی زمینه همکاری های مشترک میان دو کشور بیشتر شود.

,

در ابتدای این دیدار هاشم صیامی رییس فدراسیون دوومیدانی گزارشی در خصوص فعالیتهای این فدراسیون و اهداف برگزاری این نشست و همچنین نکات مثبت عقد تفاهم‌نامه با فدراسیون دوومیدانی بلاروس ارائه کرد.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه