اخبار داغ

یک کارشناس فرهنگی و مذهبی تاکید کرد:

بسیج به معنای حضور در بین مردم و با مردم برای مردم کارکردن است

بسیج به معنای حضور در بین مردم و با مردم برای مردم کارکردن است
اسکندری گفت: بسیج به معنای حضور در بین مردم و با مردم برای مردم کارکردن است که از ابتدای حیات با برکت بسیج این مسئله به معنای واقعی رقم خورده و این تفکر نجات بخش به برکت حضرت امام(ره) تشکیل و با هدایت های مقام معظم رهبری به اینجا رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ آسیه اسکندری کارشناس فرهنگی مذهبی حوزه علمیه عصر امروز  در آیین گرامیداشت هفته بسیج در دبیرستان معارف اسلامی صدرا اراک گفت: در طول ۴۲ سال گذشته انقلاب اسلامی بسیج‌ با حضور در صحنه های مختلف مظهر مردم سالاری دینی و اسلامی بوده و هرکجاکه بسیج و تفکر بسیجی وارد شده علاوه بر شکوفایی ها و پیشرفت ها توطئه های دشمنان نیز خنثی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی اظهار کرد: بسیج به معنای حضور در بین مردم و با مردم برای مردم کارکردن است که از ابتدای حیات با برکت بسیج این مسئله به معنای واقعی رقم خورده و این تفکر نجات بخش به برکت حضرت امام(ره) تشکیل و با هدایت های مقام معظم رهبری به اینجا رسیده است.

,

کارشناس فرهنگی مذهبی حوزه علمیه بیان کرد: بسیج در بین مردم جایگاه با اهمیتی دارد چراکه مردم همواره بسیج را در بین خودشان و در میدان عمل دیده اند و بسیج یک فرهنگ دینی، مردمی و انقلابی است که موجب پیشرفت و حرکت شتابنده به سمت اهداف می شود.

,

وی با تأکید بر اینکه گام دوم انقلاب اسلامی نیازمند تقویت و ترویج فرهنگ بسیجی میان جوانان و نوجوانان هستیم،گفت:امروز یکی از مولفه هایی که می تواند کشور را به موفقیت برساند بسیجی بودن، بسیجی اندیشیدن و بسیجی رفتار کردن است که باید به عنوان یک الگو به نسل جدید معرفی شود.

,

اسکندری ادامه داد: خدمت به مردم در بخش های مختلف جامعه و پای کارآوردن توانمندی ها و ظرفیت های در دسترس بسیجی عملکرد محسوب می شود و امروز هرکس که برای اعتلای نظام اسلامی و حل مشکلات مردم گام برمی دارد بسیجی است.

,

وی گفت: امروز به برکت روحیه بسیجی و انقلابی حاکم در حوزه های علمیه طلاب به خوبی با فرهنگ بسیجی آشنا هستند و تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی در راستای بسیجی عمل کردن است که حوزه های علمیه در این راستا گام برمی دارند.

,

کارشناس فرهنگی مذهبی حوزه علمیه خاطر نشان کرد: برنامه روایتگری تبیین فرهنگ و تفکر بسیج به مناسبت هفته بسیج با حضور آقای امیدوار در دبیرستان معارف اسلامی صدرا برگزار شد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه