اخبار داغ

رئیس شورای شهر در نهمین گام «طرح رصد»:

بودجه‌ریزی مناطق باید براساس مطالبات مردمی باشد

بودجه‌ریزی مناطق باید براساس مطالبات مردمی باشد
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: برنامه ریزی و بودجه ریزی مناطق باید براساس خواست و مطالبات اصلی مردم در محلات باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نهمین گام طرح رصد با حضور مهدی چمران، رئیس شورا و محمد آخوندی، رئیس و میثم مظفر نایب، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و سید احمد علوی، عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی در منطقه ۱۲ شهرداری تهران برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
رئیس شورای اسلامی شهر تهران در نشست تخصصی رصد نظام مسائل و چالش‌های اولویت دار منطقه ۱۲ ضمن تقدیر از کمیسیون برنامه و بودجه برای اجرای " «طرح رصد» تاکید کرد: برنامه ریزی و بودجه ریزی مناطق باید براساس خواست و مطالبات اصلی مردم در محلات باشد.
,
 
,
چمران، در این بازدید با ذکر اینکه این دغدغه و انگیزه‌ای که برای کمک به حل مشکلات مردم صورت می‌گیرد، قابل ستایش است، گفت: عموماً مطرح شده است که ما باید نوکر مردم باشیم و به این نوکری افتخار کنیم‌.
,
 
,
وی با اشاره به به محله هرندی گفت: مهمترین معضل آنجا معتادین و تجمع ایشان در برخی خانه‌ها است.
,
 
,
چمران در خصوص علت این مشکل محله هرندی طی توضیحاتی اظهار کرد: این منطقه نزدیک ترمینال است و افراد جویای کار که به تهران می آیند و عموماً جای خواب ندارند با پناه بردن در پارک‌ها به دام اعتیاد می‌افتند. سپس در یک چرخه ناقص ایشان را به کمپ ترک اعتیاد می‌برند و ترک می‌دهند اما بازهم راهی خیابان و پارک می‌شوند و همان چرخه ادامه پیدا می‌کند.
,
 
,
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با ذکر اینکه آبادانی شهری چون تهران از آبادانی روستاها می‌گذرد، بیان کرد: اما این بدین معنا نیست که بودجه تهران را در روستاها خرج کنیم، تهران بیش از هر شهر دیگری نیازمند است.
,
 
,
مهدی چمران سپس به برخی مشکلات بازار تهران اشاره کرد و افزود: یکی از مشکلات عدم تمایل سرمایه گذاران برای نوسازی بافت فرسوده اطراف بازار به دلیل نداشتن توجیه اقتصادی ساخت ساز در این محلات است. اما می‌توانیم با اجرای طرح‌های معماری و ساخت املاکی با یک تا سه طبقه اطراف بازار را برای سکونت احیا کنیم.
,
 
,
وی ادامه داد: متأسفانه بسیاری از منازل و املاک واقع در اطراف بازار تهران خالی از سکنه و به انبار یا محل زیست معتادین تبدیل شده است.
,
 
,
رئیس شورای اسلامی شهر تهران همچنین به عدم رعایت ایمنی در سیستم برق رسانی در مجموعه بازار تهران اشاره داشت و افزود: به دلیل نبود سیستم تهویه مناسب در بافت بازار تهران صاحبان کسب و کار در این محدوده اقدام به سیم کشی‌های غیر استاندارد کرده اند که این خود یک خطر بالقوه است به ویژه انباشت کارتن‌ها در کناره مغازه‌ها و سیم‌های برق محدوده را مستعد آتش سوزی خواهد کرد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه