اخبار داغ

موقعیت‌های پرسپولیس به دلیل تجربه‌اش بیشتر بود؛

عبداللهی: در ایران سلامتی بازیکنان اصلاً مهم نیست/ مقصر در تأخیر ابتدای بازی فدراسیون و سازمان لیگ هستند

عبداللهی: در ایران سلامتی بازیکنان اصلاً مهم نیست/ مقصر در تأخیر ابتدای بازی فدراسیون و سازمان لیگ هستند
مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: فیفا می‌گوید سلامتی بازیکنان از هر چیزی مهم‌تر است، اما در ایران اصلاً مهم نیست و فقط می‌خواهند یک بازی برگزار شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید عبداللهی پس از شکست یک بر صفر نفت مسجدسلیمان مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: ابتدا باید از طرف فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، از اصحاب رسانه عذرخواهی کنم که پیش از مسابقه این همه مدت سرپا مانده و معطل شدند! اولین نکته اینکه فیفا می‌گوید سلامتی بازیکنان از هر چیزی مهم‌تر است، اما در ایران اصلاً مهم نیست و فقط می‌خواهند یک بازی برگزار شود، انجام وظیفه کنند و بروند. من با آقای شمس (مسئول برگزاری مسابقه) که صحبت کردم، گفت به سازمان لیگ مربوط نبوده است، اما ما فدراسیون و سازمان لیگ را مقصر می‌دانیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: بازیکنان هر دو تیم گرم کردند. ما هم مثل پرسپولیسی‌ها سعی کردیم روی روح و روان بازیکنان کار کنیم و آنها را با هیجان بالا به زمین بفرستیم، اما بازی 30 تا 35 دقیقه با تأخیر آغاز شد. ما در دقیقه 25 بازی مجبور شدیم اولین تعویض‌مان را به دلیل گرفتگی یا کشیدگی انجام دهیم. نمی‌دانیم چه خبر است و سر در نمی‌آورم، اما مشکلات زیاد است.
,
 
,
مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با انتقاد از گزارشگر مسابقه خاطرنشان کرد: گزارشگر بازی اصلاً موقعیت‌های ما را نمی‌بیند و درباره آنها صحبت نمی‌کند. اشکالی ندارد، پرسپولیس تیمی پرهوادار است و ما به این تیم و هوادارانش احترام می‌گذاریم، اما داور مسابقه دنبال برخورد متفاوت با پرسپولیس یا دیگر تیم‌های بزرگ است، گزارشگر بازی هم همینطور. ما دنبال چه هستیم؟ همه دنبال فالوور [شبکه‌های اجتماعی] هستیم؟ پس خود فوتبال چه می‌شود؟!
,
 
,
عبداللهی با اشاره به اینکه نفت مسجدسلیمان دو هفته مانده به آغاز لیگ تمریناتش را آغاز کرد و دیگر نمی‌خواهد درباره این موضوع صحبت کند، اظهار داشت: رفته رفته بهتر شدیم و شاید نتایج، نتایجی تیمی نیست که فراز کمالوند درست کرده است، اما روز به روز بهتر می‌شویم. امروز دنبال یک فوتبال جسورانه و شجاعانه مقابل پرسپولیس بودیم و اینکه فضاهای عرضی و طولی که این تیم استفاده می‌کند را بگیریم و موقعیت گلی به آنها ندهیم و در نیمه اول موفق عمل کردیم. خودمان هم دنبال ضدحمله بودیم که در نیمه اول به این موقعیت رسیدیم و می‌توانستیم یک گل بزنیم، اما در نیمه دوم شاید به دلیل استرس و شاید تأخیر در شروع بازی یا اشکالات خودمان خوب شروع نکردیم و همان ابتدا یک گل خوردیم و غافلگیر شدیم.
,
 
,
وی ادامه داد: بعد از گلی که خوردیم، تلاش ما این بود به بازی برگردیم و پرسپولیس را تحت فشار بگذاریم. اتفاقاتی هم در طول بازی رخ داد که داور مسابقه به آقای مطهری و پیروانی کارت داد که هر کدام دو دقیقه وقت بازی را گرفتند، اما یک کارت زرد هم به من داد که 30 ثانیه‌ای گفت یادداشت کنید و رفت. برای تیم‌هایی مثل ما این موارد، مواردی است که داور باید در نظر بگیرد، چون ریتم بازی را می‌گیرد. ما و تیم‌هایی مثل ما تیمی نیست که مقابل پرسپولیس ریتم غالبی داشته باشد. ما دنبال این هستیم که ریتمی تشکیل دهیم و تا ریتم تیم ما شکل می‌گیرد، با حاشیه و معطلی این مدلی از تب و تاب می‌افتیم. به هر حال تیم ما جوان است، ما یک بر صفر باختیم و از نتیجه به هیچ‌وجه راضی نیستیم. پرسپولیس هم نیاز به تعریف ندارد که به آقای گل‌محمدی و کادر فنی او تبریک می‌گویم، اما این مسائلی که در فوتبال ماست، بی‌نظیر است. آدم‌هایی که می‌توانند به این مسائل ورود کنند و مسائل را مدیریت کرده، چون فوتبال ما می‌تواند خیلی از این بهتر باشد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه