اخبار داغ

بازی تحت تأثیر حاشیه‌های قبل از شروع بود؛

گل‌محمدی: با ۳ امتیاز مهم به استقبال دربی رفتیم/ تیم ما ۳۰ تا ۴۰ دقیقه در رختکن منتظر ماند!

گل‌محمدی: با ۳ امتیاز مهم به استقبال دربی رفتیم/ تیم ما ۳۰ تا ۴۰ دقیقه در رختکن منتظر ماند!
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: م ما ۳۰ تا ۴۰ دقیقه در رختکن منتظر ماند و نمی‌دانم اسم این مسائل را چه باید بگذاریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پس از پیروزی مقابل تیم فوتبال نفت م.س. اظهار داشت: شاید در مجموع بازی جذابی نبود و موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌ها ایجاد نشد. خداراشکر توانستیم ۳ امتیاز حساس را بگیریم. حریف ما یک تیم دونده و با سرعت انتقال خوب توپ بود و خیلی از فضاهایی که ما دنبال آن بودیم را می‌بست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با اشاره به تأخیر ۳۱ دقیقه‌ای در آغاز بازی به دلیل اختلاف بر سر تبلیغات محیطی عنوان داشت: بازی خیلی زیاد تحت تاثیر اتفاقات قبل از شروع دیدار بود. تیم ما ۳۰ تا ۴۰ دقیقه در رختکن منتظر ماند. نمی‌دانم اسم این مسائل را چه باید بگذاریم ولی حس رقابت و مسابقه را از هر دو تیم گرفته شد و بازی تحت تاثیر این مسائل قرار گرفت.
,
 
,
گل‌محمدی بیان داشت: وقتی بازیکنان گرم می‌کنند و ۴۰ دقیقه در رختکن منتظر می‌مانند دیگر حسی برای  انجام یک مسابقه خوب ندارند. در هر صورت این ۳ امتیاز برای ما خیلی مهم و حساس بود و خداراشکر می‌کنیم بابت اینکه بازیکنانی داریم که در مواقع حساس و روزهای سخت یار و یاور تیم هستند و همیشه تیم را همراهی کردند. از هواداران‌مان هم تشکر می‌کنیم.
,
 
,
سرمربی پرسپولیس خاطرنشان داشت: در شب تولد مهرداد میناوند جا دارد که این برد را تقدیم او کنیم و ان‌شاءالله روحش در آرامش باشد، همه ما می‌دانیم که چقدر برای پرسپولیس زحمت کشید و صدای هوادار بود. خدا او را رحمت کند و نبود او همیشه در قلب ما احساس می‌شود و این باور را نداریم که مهرداد را در جمع خودمان نداریم. ان‌شاءالله روح او در آرامش باشد و مجددا به خانواده او تسلیت می‌گویم. (گل‌محمدی در این لحظه اشک ریخت).
,
 
,
گل‌محمدی در پاسخ به این سؤال که امیدوار به حل مشکلات مالی پیش از دربی هست؟ اذعان داشت: صحبت‌هایی که لازم بود انجام شد و همه از مسائل ما خبر دارند. اجازه دهید دیگر درباره این مسائل صحبت نکنیم و قبل از دربی تمرکزمان روی دربی و ریکاوری و تمرینات باشد تا بتوانیم یک بازی خوب انجام دهیم. همه می‌دانیم که دربی چقدر حساس است و بازی مهمی در پیش داریم و ترجیح می‌دهیم درباره این مسائل صحبت نکنیم.
,
 
,
گل‌محمدی در واکنش به این موضوع که سرخپوشان با پیروزی پا به دربی می‌گذارند، گفت: وقتی با برد به استقبال دربی می‌رویم از لحاظ روانی تاثیر خوبی روی بازیکنان و کل تیم می‌گذارد. همیشه برد حس خوبی در تمرینات به اعضای تیم می‌دهد و فکر می‌کنم این ۳ امتیاز نه تنها در بحث امتیازگیری خوب بود بلکه در بحث روحی و روانی به بازیکنان ما کمک زیادی می‌کند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه