اخبار داغ

پرسپولیسی‌ها چه گفتند؟

آل‌کثیر: نیم ساعت در رختکن نشسته بودیم/ پیروانی: می‌خواهند تیم دیگری را به لیگ قهرمانان بفرستند!

آل‌کثیر: نیم ساعت در رختکن نشسته بودیم/ پیروانی: می‌خواهند تیم دیگری را به لیگ قهرمانان بفرستند!
بازیکنان، مربی و سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس پس از کسب پیروزی مقابل تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به اظهارنظر در میکسدزون ورزشگاه آزادی پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی شیری مدافع تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری یک بر صفر این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: این سه امتیاز خیلی برای ما مهم بود و امیدوارم این روند را ادامه بدهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی درباره اعتراض جمعی بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس در شبکه‌های اجتماعی گفت: بزرگ‌ترهای تیم هستند و در این مورد صحبت می‌کنند. با این حال از وزیر ورزش که در رأس کار است، می‌خواهم به تیم ما هم نگاهی داشته باشند تا آرامش به تیم ما برگردد. ما واقعاً مستحق چنین هرج و مرجی نیستیم و امیدوارم به تیم ما هم رسیدگی کنند.
,
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این مسئله که ابتدای بازی با مشکلات تبلیغات محیطی دو تیم معطل شدند و آیا این موضوع روی عملکرد تیم‌ها تأثیرگذار بود یا نه، عنوان داشت: ما پیش از آغاز بازی در رختکن تنیس فوتبال بازی می‌کردیم که گرم بمانیم. یعنی چه؟ نمی‌فهمم چه اتفاقی می‌افتد؟ نه در شأن بازیکنان ماست و نه در شأن تیم‌مان بود که ۱۵، ۲۰ دقیقه ما را در رختکن معطل کنند و سرد شویم. نمی‌دانم واقعاً چه ارگان‌هایی با هم اختلاف دارند، اما این در شأن تیم ما نبود.
,
شیری درباره اینکه آیا از عملکرد مجید صدری در رأس مدیریت باشگاه پرسپولیس رضایت دارند یا نه، اظهار داشت: امیدوارم او هم سعی و تلاش خود را بیشتر کند. واقعاً همانطور که گفتم شأن بازیکنان ما این نیست و امیدوارم خیلی زودتر شرایط به روال برگردد و بچه‌های ما به روند خود برگردند.
,
 
,
امید عالیشاه بعد از پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: قبلاً هم گفتم عده‌ای سوار موجی شدند که خودشان از آن خبر نداشتند و تیم را تحت فشار گذاشتند. حتی از سوی رسانه‌ها هم مقداری ناملایمتی دیدیم. البته طبیعی است تیمی که پنج سال پشت سر هم قهرمان می‌شود، بالا و پایین داشته باشد. بازیکنان زیادی از تیم جدا شدند و بازیکنان جدید اضافه شده‌اند و تا کنار هم آماده شوند، زمان می‌برد. فکر می‌کنم الان تیم روند خوبی پیدا کرده و امیدوارم ادامه‌دار باشد. دوست داشتیم در این بازی کنار هواداران‌مان بودیم، ولی این اتفاق رخ نداد. امیدوارم از بازی بعدی دوباره آنها را ببینیم، چرا که بازی بدون آنها روح ندارد.
,
وی درباره استوری که روز گذشته بازیکنان این تیم برای مشکلات پرسپولیس منتشر کرده بودند، عنوان داشت: نمی‌خواهم در این باره دیگر صحبت کنم. تصمیم جمعی بود و می‌خواستیم مسائلی را با هواداران در درمیان بگذاریم. امیدوارم زودتر با درایت آقای صدری و دیگران مشکلات باشگاه حل شود. این بچه‌ها در سرما و گرما تلاش کردند و در ایران و آسیا موفق بودند و افتخارآفرینی کردند. این کار هر کسی نیست که پنج شش سال این شرایط خوب را داشته باشد و در صدر جدول بماند. این بچه‌ها لایق بهترین‌ها هستند و امیدوارم به شرایط آنها رسیدگی شود.
,
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه وضعیت موجود روی تمرکز تیم تأثیر نمی‌گذارد، اشاره داشت: قبل از بازی مطمئناً تاثیرگذار است، ولی داخل مسابقه به خاطر هواداران هم که شده این مسائل را فراموش می‌کنیم. نباید شرایط به جایی برسد که اینطور شود. این مسائل برای باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس زشت است که تیمش اینطور به تلاطم بیفتد و آسیب ببیند.
,
 
,
عیسی آل کثیر، مهاجم پرسپولیس پس از این بازی اظهار داشت: به هواداران تبریک می‌گویم. فکر می‌کنم پاسی که به مهدی (عبدی) دادم و نتوانست گل کند، به خاطر این بود که توپ در آخرین لحظه بلند شد و بنده خدا نتوانست ضربه درستی بزند. مهم برد بود که توانستیم به آن برسیم.
,
او درباره استوری مشترک بازیکنان در اعتراض به مشکلات مالی تیم گفت: تا الان دریافتی نداشتیم. همه ما زندگی داریم. امیدوارم مشکلات حل شود. یک سری از ما متاهل هستند و باقی خانواده دارند. امیدوارم قبل از داربی مشکلات حل شود. ما هفت هفته دریافتی درست و حسابی نداشتیم. تمام درآمد ما از فوتبال است و جز این درآمدی نداریم.
,
بازیکن پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات مالی روی تمرکز آن‌ها در داربی تاثیر خواهد گذاشت، توضیح داد: الان هفته هفتم است و با تمام وجود کار کردیم و این مسائل را درون زمین دور ریختیم. ما هفت هفته است که دریافتی نداشتیم و تا یک جایی می‌توانیم مسائل را کنار بگذاریم. وقتی مشکلات جمع شود یک جایی تاثیرش را می‌گذارد. داربی بازی خاصی است و فکر می‌کنم هر که بیشتر تلاش کند و تمرکز کند به برتری می‌رسد.
,
بازیکن پرسپولیس درباره اتفاقات پیش از شروع بازی بیان داشت: من نمی‌دانم چرا این اتفاقات افتاد. ما ۲۰ دقیقه در رختکن ماندیم و دیدید که در نیمه اول کیفیت خوبی نداشتیم. نمی‌دانم چه خبر بود.
,
آل‌کثیر درباره بازگشت تماشاگران به ورزشگاه‌ آزادی که در بازی هفته گذشته‌شان رخ داد اما ادامه پیدا نکرد، گفت: کلی ذوق داشتیم که این بازی هم بیایند اما نشد. بدون تماشاگر انگار پلی‌استیشن بازی می‌کنیم. ما که از دور نگاه می‌کردیم به نظر می‌رسید پروتکل‌ها را رعایت می‌کردند. امیدوارم برای داربی اجازه حضور تماشاگران را بدهند.
,
 
,
افشین پیروانی بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل نفت مسجدسلیمان در جمع خبرنگاران در مورد مشکلاتی که در شروع مسابقه به وجود آمد، اظهار داشت: مشکلی نیست دوستان بحث ورزشی را با بحث اقتصادی قاطی کرده بودند. در رختکن به ما می‌گفتند تیم بالا نیاید و در رختکن بمانیدچون تابلوهای دور زمین روشن نشده است. 
,
وی افزود: ما ۴۰-۵۰ میلیون هوادار داریم، کلی بیننده تلویزیونی منتظر بودند. یعنی چه؟ تیم گرم کرده می‌گویند در رختکن بمانید. مشکل هست این را باید روز قبل و ظهر بازی حل کنند. اتفاقاتی در فوتبال ما رخ می‌دهد که خنده‌دار است و  خودم خجالت می‌کشم. به کسانی که تصمیم گیرنده هستند می‌گویم. تبلیغات محیطی داستان فوتبال ما شده است، یک روز می‌گویند شما انجام بدهید یک روز می‌گویند مال شماست یک روز می‌گویند هزینه بالا رفته است اگر شما متوجه شدید ما هم متوجه شدیم.
,
پیروانی در مورد اینکه از پرسپولیس خواسته شده یک میلیارد و دویست میلیون تومان واریز کند، استقلالی‌ها این مبلغ را واریز کرده‌اند، گفت:  مگر ویمبلی لندن می‌خواهیم بازی کنیم؟! شاید استقلالی‌ها پولدارند ما چنین پولی نداریم. مشکلات مالی داریم و چگونه باید برای یک بازی این همه پول بدهیم؟ دیدید که بازیکنان ما هم استوری گذاشتند چون شرایط مالی خوب نیست، مسئولان قول داده‌اند و ان شالله قبل از دربی اتفاقات خوب بیفتد.
,
وی در مورد اینکه اگر مسسئولان ورزشگاه ‌آزادی اصرار به گرفتن این پول کنند چه خواهد شد، گفت: فکر می‌کنم در حالتی بوده که گفتنش هم خنده دار است که این مبلغ را بدهند این حرف خودمانی بوده است!
,
پیروانی در مورد گرفتن ۵ درصد از بازیکنان گفت: بله از بازیکنان ۵ درصد گرفتند.
,
مدیر تیم پرسپولیس در مورد مشکل صدور مجوز حرفه‌ای این تیم اظهار داشت: من این بحث را به همکاران شما قبلا گفت، بحث مجوز حرفه‌ای ما ایرادش چیست؟ دو روز دیگر نگویند شما نتوانستید مجوز بگیرید و یک تیم دیگر را معرفی کردند.  هشدار می‌دهم دنبال این هستند که یک تیم دیگر را معرفی کنند . رو راست می‌گویم. بگویید ایراد ما چیست؟ مشکل ما حل شده یا نه مشکل پرسپولیس  برای رفتن به آسیا چیست؟  اینکه ستاره جلوی اسم ما هست خودمان هم نمی‌دانیم کسی که مسئول و تصمیم گیرنده است بگوید مشکل تیم پرسپولیس چیست. خواهش می‌کنم این مساله را شما هم پیگیری کنید و به ما بگویید مشکل چیست.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه