اخبار داغ

دبیر شبکه سلامت اجتماعی جوانان کشور خبر داد؛

برگزاری اولین کارگاه ملی سلامت اجتماعی به میزبانی قزوین

برگزاری اولین کارگاه ملی سلامت اجتماعی به میزبانی قزوین
محمدرضا جعفری میزوجی گفت: کارگاه شبکه سلامت اجتماعی به صورت تخصصی در سراسر کشور افتتاح می‌شود و روسای ۳۰ استانی که در این کارگاه حضور خواهند داشت بعد از فراگیری آموزش‌های لازم به شهر خود بازمی‌گردند و به صورت تخصصی کار خود را آغاز می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ محمدرضا جعفری میزوجی امروز در نشست خبری اولین کارگاه ملی شبکه سلامت اجتماعی مردم نهاد جوانان کشور که در معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین برگزار شد با اشاره به اینکه فعالیت این شبکه در مهرماه ۱۳۹۹ به طور رسمی کلید خورد؛ اظهار کرد: از زمان شروع فعالیت این شبکه تا به حال از سه هزار و ۶۰۰ تشکل جوانان، یک هزار و ۱۳۴ تشکل اعلام آمادگی کرده‌اند.
وی افزود: از این تعداد ۹۳۲ سمن تایید شده‌ و ۳۳۰ سمن نیز به عنوان شورای مرکزی شبکه سلامت اجتماعی کشور انتخاب و در ۳۰ استان فعالیت خود را راه‌اندازی کرده‌‌اند؛ همچنین ۲۰ استان هم تمامی شهرستان‌های ممکن در حوزه سلامت اجتماعی را تاسیس نموده‌اند.

دبیر شبکه سلامت اجتماعی جوانان کشور با بیان اینکه اسفند سال ۱۳۹۹ اولین انتخابات سراسری شبکه سلامت اجتماعی کشور برگزار شد؛ گفت: از سال گذشته تا کنون حدودا بین ۳۰ الی ۴۰ برنامه مختلف در حوزه سلامت اجتماعی کشور برگزار شده که ۱۰ مورد آن به صورت ملی بوده است.

برگزاری ۱۰ برنامه ملی در حوزه سلامت اجتماعی

جعفری میزوجی ادامه داد: کارگاه شبکه سلامت اجتماعی به صورت تخصصی در سراسر کشور افتتاح می‌شود و روسای ۳۰ استانی که در این کارگاه حضور خواهند داشت بعد از فراگیری آموزش‌های لازم به شهر خود بازمی‌گردند و به صورت تخصصی کار خود را آغاز می‌کنند.

وی افزود: این کارگاه با حضور ۴۰۰ نفر که ۳۳۰ نفر از آنها به صورت مجازی شرکت خواهند کرد برگزار می‌شود؛ و هدف اصلی آن در حوزه سالم‌سازی اجتماعی است.

دبیر سلامت اجتماعی کشور تاکید کرد: باید به این نکته توجه داشت که ابعاد سلامت سه قسمت اجتماعی، روانی و جسمانی است؛ که حوزه روانی و جسمانی شاخه‌های مشخص خود را در حوزه بهداشت و درمان پیگیری می‌کنند و در حوزه اجتماعی نیز شبکه سلامت اجتماعی کار خود را انجام می‌دهد.

جعفری میزوجی در پایان با بیان اینکه سلامت اجتماعی دقیقا نقطه مقابل آسیب‌های اجتماعی است؛ گفت: یعنی اگر جامعه‌ای سالم باشد کمتر دچار آسیب اجتماعی می‌شود و اگر در جامعه آسیب وجود داشته باشد طبیعتا سلامت اجتماعی در خطر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین؛ ,
,
,
,
,
, برگزاری ۱۰ برنامه ملی در حوزه سلامت اجتماعی, برگزاری ۱۰ برنامه ملی در حوزه سلامت اجتماعی,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/
,

انتهای پیام/
,

انتهای پیام/
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه