اخبار داغ

تاخت و تاز قیمت‌ها در بازار لوازم خانگی؛

وقتی کارخانه‌‌ها قیمت‌ها را تغییر ندادند ولی مردم همچنان گران می‌خرند!

وقتی کارخانه‌‌ها قیمت‌ها را تغییر ندادند ولی مردم همچنان گران می‌خرند!
گزارشها از بازار لوازم خانگی حکایت از این دارد که مردم همچنان کالاهای مورد نیاز خود را گران می‌خرند. این در حالی است که به گفته مسئولان شرکت‌های تولید کننده لوازم خانگی قیمت محصولات خود را تغییر نداده و گران نکرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، در حالی که اعلام می شود قیمت لوازم خانگی از سوی شرکت‌های تولید کننده تغییری نکرده اما به وفور شاهد افزایش قیمت های لحظه ای در این بازار هستیم.

نوسانات دلار دستاویزی برای اعمال افزایش قیمت لحظه ای شده و حتی تولیدکنندگان داخلی نیز مدعی تاثیر پذیری از این نوسانات شده اند.

شرایط فعلی بازار لوازم خانگی فروشان، نظارت بیش از پیش بازرسین را می طلبد که البته ورود نیروهای بسیجی به عرصه بازرسی نوید بخش اعمال نظارت جدی تر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,

, ,

شرکتهای تولید کننده لوازم خانگی قیمت ها را تغییر ندادند

ستار موسوی در‌ گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: در بازار لوازم خانگی کمبودی وجود ندارد. همچنین برخلاف تصورات مدتی است که شرکتهای تولید کننده لوازم خانگی قیمت ها را تغییر نداده اند.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی فروشان کرمانشاه گفت: در حال حاضر بیشتر اقلام لوازم خانگی تولید داخل است.

موسوی تصریح کرد: موارد قاچاق کالا با توجه به نظارت‌های انجام شده از سوی بازرسان اتاق اصناف، اتحادیه لوازم خانگی فروشان و تعزیرات حکومتی در واحدهای لوازم خانگی فروشی های کرمانشاه مشاهده نمی شود.

, شرکتهای تولید کننده لوازم خانگی قیمت ها را تغییر ندادند, شرکتهای تولید کننده لوازم خانگی قیمت ها را تغییر ندادند,
,
, مرصادنیوز,
,
,
,
,

, ,


وی افزود: هم در قالب گشت مشترک و هم توسط بازرسین اتحادیه لوازم خانگی فروشان، بازار رصد می شود.

موسوی خاطرنشان کرد: طی بازرسی ها ضمن پیگیری ثبت کالاهای شناسه دار در سامانه، برخورد با کالای قاچاق و موارد گران فروشی نیز در دستور کار قرار دارد که در نهایت به تعزیرات یا صمت ارجاع داده می شود.

وی از فعالیت ۳۵۷ واحد لوازم خانگی فروشی در کرمانشاه خبر داد و عنوان کرد: در مجموع وضعیت بازار لوازم خانگی فروشی خوب است و مشکل خاصی وجود ندارد.

برخی از واحدهای لوازم خانگی فروشی در کرمانشاه گران فروشی می کنند

رامین پهلوانی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: به طور کلی در بازار کمبود وجود ندارد هرچند  که موضوع گرانی اجناس مطرح است.

وی افزود: در بازار لوازم خانگی فروشی ها نیز مشکل، کمبود نیست بلکه گرانی اقلام وجود دارد.

,
,
,
,
,
,
,
, برخی از واحدهای لوازم خانگی فروشی در کرمانشاه گران فروشی می کنند, برخی از واحدهای لوازم خانگی فروشی در کرمانشاه گران فروشی می کنند,
,
, مرصادنیوز،,
,
,

, ,

رییس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه تصریح کرد: در واقع تولید کنندگان تلاطم دلار را بهانه ای برای افزایش قیمت قرار می دهند.

,

پهلوانی خاطرنشان کرد: برخی از لوازم خانگی فروشان با توجه به انجام بازرسی توسط بازرسان، کالاها را به جای نگهداری در واحد صنفی در انبار می گذارند و به خریدار با قیمتی بسیار بالاتر به فروش می رسانند.

,

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه گفت: برخی از واحدهای لوازم خانگی فروشی، به دلیل شناور بودن نرخ دلار، گران فروشی می کنند.

,

پهلوانی تصریح کرد: موارد احتکار لوازم خانگی به ستاد مبارزه با قاچاق کالا اطلاع رسانی می شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه