اخبار داغ

تهیه کننده «تک تیرانداز» خبر داد:

ساخت «عقاب ارس» منتفی شد/ بودجه «روایت فتح» نرسید

ساخت «عقاب ارس» منتفی شد/ بودجه «روایت فتح» نرسید
ابراهیم اصغری تهیه‌کننده سینما بیان کرد که ساخت «عقاب ارس» به دلیل مباحث مالی امسال منتفی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم اصغری تهیه‌کننده سینما درباره سرانجام فیلم سینمایی «عقاب ارس» به کارگردانی جواد افشار گفت: فیلمنامه این فیلم در اختیار بنیاد روایت فتح و انجمن انقلاب و دفاع مقدس قرار گرفت. ساخت این فیلم از سال گذشته جزو مصوبات این نهاد بود اما متاسفانه به دلایلی این اتفاق رخ نداد. امیدوارم سال آینده این فیلم ساخته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

اصغری بیان کرد: چند ماه پیش طی توافقاتی که با بنیاد روایت فتح داشتیم قرار بود آقای جواد افشار کارگردانی «عقاب ارس» را بر عهده بگیرد ولی با توجه به اینکه ساخت این فیلم در سال جاری منتفی شده است باید ببینیم شرایط کدام یک از دوستان کارگردان با این فیلم همخوانی دارد.

,

تهیه‌کننده «تک‌تیرانداز» اظهار کرد: من و آقای افشار ساخت «عقاب ارس» را در برنامه‌های امسالمان گنجانده بودیم از همین رو اصلاً ممکن است به دلیل این تاخیر از سوی روایت فتح ساختش به گروه دیگری سپرده شود.

,

وی درباره دلایل به تعویق افتادن ساخت این فیلم توضیح داد: روایت فتح هنوز به طور قطعی دلایل این تعویق را به ما اعلام نکرده است اما قطعاً مهمترین بحث همان مباحث مالی است و نتوانستند شرایط مالی لازم را برای تولید «عقاب ارس» فراهم کنند.

,

«عقاب ارس» به موضوع مقاومت سه مرزبان در هشتاد سال پیش در پل ارس می‌پردازد. فیلمنامه این اثر توسط اکبر تدبیری نوشته شده است.

,

انتهای پیام/

,

منبع:مهر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه