اخبار داغ

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فاروج:

۲۴۰ جلد کتاب به روستاها و مناطق محروم فاروج اهدا شد

۲۴۰ جلد کتاب به روستاها و مناطق محروم فاروج اهدا شد
حسن رضوانی گفت: در راستای ترویج فرهنگ مطالعه کتاب و توجه به مناطق محروم و روستاهای شهرستان ۲۴۰ جلد کتاب به ارزش بیش از ۳۰ میلیون ریال به مناطق محروم شهرستان فاروج اهدا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن رضوانی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فاروج در گفتگو با خبرنگار عصراترک در فاروج اظهار کرد: توجه به ظرفیت‌های مناطق محروم و روستاها از اولویت های این اداره در سال جاری است.

وی افزود: در راستای ترویج فرهنگ مطالعه کتاب و توجه به مناطق محروم و روستاهای شهرستان ۲۴۰ جلد کتاب به ارزش بیش از ۳۰ میلیون ریال به مناطق محروم شهرستان فاروج اهدا شد.

رضوانی گفت: در این اقدام که به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی بود کتاب‌هایی با مضامین مختلف دینی و مذهبی، اجتماعی به پایگاه های مقاومت بسیج، مدارس و کتابخانه های شهرستان در مناطق محروم اهداء شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد فاروج اظهار داشت: طرح آموزش رایگان هنر نیز در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته شهرستان از دیگر برنامه های این اداره با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که طی فرایندی صورت خواهد پذیرفت.

وی افزود: مهلت ثبت نام این طرح ۱۵ آذر ماه بوده و علاقمندان به فعالیتهای هنری می توانند از طریق سامانه amozesh.azmonhonar.ir  نسبت به ثبت نام اقدام نموده و از آموزش رایگان بهره مند شوند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه