اخبار داغ

بعد از دو سال؛

فعالیت سینماها به وضعیت عادی بازگشت/ لغو محدودیت ۵۰ درصدی

فعالیت سینماها به وضعیت عادی بازگشت/ لغو محدودیت ۵۰ درصدی
محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی اعلام کرد بعد از ۲ سال کرونایی، سرانجام محدویت‌های ۵۰ درصدی سینماها لغو شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به دنبال نشست مشترک رئیس سازمان سینمایی و محسن فرهادی معاون فنی سلامت محیط وزارت بهداشت امکان فعالیت عادی برای سالن‌های سینما فراهم شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
محمد خزاعی رییس سازمان با اشاره به افزایش ظرفیت بسیاری از مشاغل و صنوف و مطالبه خانواده سینما و مردم گفت: اواخر هفته گذشته جلسه‌ای با معاون فنی سلامت محیط وزارت بهداشت در محل سازمان سینمایی داشتیم و توضیح دادیم که بسیاری از مردم، مدیران سالن‌های سینما و صنوف تقاضا کردند با توجه به فروکش کردن کرونا در پی واکسیناسیون سراسری شرایطی فراهم شود تا محدودیت سقف ظرفیت ۵۰ درصدی برای بلیت فروشی در سالن‌های سینما برداشته شود.
,
 
,
وی ادامه داد: با توجه به این درخواست و مذاکره، نشست‌هایی را هم، نمایندگان سازمان سینمایی با وزارت بهداشت انجام دادند که سر انجام با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت بهداشت موافقت شد فعالیت سالن‌های سینما به حالت عادی برگردد.
,
 
,
رئیس سازمان سینمایی عنوان کرد: بر اساس این تصمیم تمامی سالن‌های سینما با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند از ظرفیت خود برای بلیت فروشی استفاده کنند. بدیهی است که پروتکل‌های بهداشتی همچنان باید از طرف سینماداران و مخاطبان سینما رعایت شود.
,
 
,
خزاعی بیان کرد: امیدواریم تصمیم جدید باعث شود تا دوباره سالن‌های سینما به رونق گذشته بازگردد و بخشی از ضررهای ناشی از همه گیری کرونا در دوساله اخیر جبران شود. لازم بود مانند بسیاری از مشاغل و کسب و کارها سینماداران هم بتوانند به فعالیت عادی برگردند و از ظرفیت سالن‌ها استفاده کنند.
,
 
,
معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن اظهار قدردانی از تعامل و همکاری وزارت بهداشت و درمان و ستاد مقابله با کرونا در این زمینه گفت: بدیهی است سینماها تابع پروتکل‌های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا خواهند بود و هر وقت تصمیم جدیدی اتخاذ شود بدان پایبند خواهند بود.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه